Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alcohol in het nieuws Wie gaan hier op forum stinkend rijk worden? Helaas nog steeds geen druiven en geen tap. Maar wel appelsap in overvloed. Daar zit gelukkig geen accijns op. In ieder geval behoor ik bij de elite, ... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Precies was ik ook van plan. De laatste fles water ben ik het aan vullen en dan zometeen effe een zakenmenerengesprek en dan ga ik later vandaag alle krisch fijnstoken. Ben heel benieuwd naar de smaak... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik ben nu legaal aan het stoken hahaha, laat de fiscus maar binnen vallen. Lijk wel een wijf. Ben dus het vocht uit 100% sap aan het distilleren en ga daar later de kirsch mee verdunnen. Schoner kan w... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Dan heb je toch wel heel veel suiker toegevoegd. Dat is best zonde. ik heb ongeveer een liter 90% gehaald uit 25 liter sap. Dus 2 liter 45%. Dat is een groot verschil. Overigens is de eerste kwaliteit... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hoe smaakt de kirsch? |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Op zich wel maar heb al genoeg. Al betaal ik wel wat meer denk ik maar hoef niet naar Dronten te rijden en ik heb Granny Smith. Vind ik hele frisse appel. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Wat dacht jij? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Ook dat nog. Hopelijk doet mijn andere oogst het wel goed dat compenseert weer een beetje. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Dat is ook de paradox Jan. Ik heb zo'n zin om pils en wijn te maken. Maar wel zonder gezeik als je begrijp wat ik bedoel. Heb ik semi-professioneel spul ( volgens mij alleen kleiner maar het doet het ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Jan sta met het geld in mijn hand maar heb geen grondstoffen. En met pils heb ik geen tap. Heb je het dan? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: rookforum gezocht Idd dat is waar, ik rook veel vis vandaar, vrijdag gaan er tot nu toe 60 zalmen de ton in en de lijst met belanghebbenden blijft groeien! Nou schrijf mij ook maar in dan. Maar vertel wat meer en/of h... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Ik heb mijn overige kirsch gestript met de helm en om te verdunnen ben ik nu water uit het pure sap aan distilleren waar ik straks fijne stook mee ga verdunnen tot 50%. Ik gooi water/sap zo direct in ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Reflux versus helm Het is een kwestie van geloof denk ik. Probeer 5 liter in de t500 en 5 op de oude manier. dan weet je het verschil. Qua smaak, tijd, kosten en rendement in %. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Reflux versus helm en de ijsmachine loopt. Hahaha, zit er teveel alcohol in. Ja dit gaat nooit lukken. Over 40 minuten weten we het. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Reflux versus helm Ik heb net een foto gemaakt voor Troet, Lummelientje wil ook wat, het kan niet zo zijn dat ik fermenter (s) bij Jan ga bestellen en zij niks krijgt. Althans zegt ze. En ze is serieus want alles heeft ... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |