Forum antwoorden aangemaakt

RE: Beginnersvragen

Skoldt, Ik heb nog nooit fruit meegemaakt wat 10 tot 15% alcohol in de stookwijn kan krijgen door eigen suikers. Maar zou best kunnen. Wat ik wel heb meegemaakt is dat Morellensap 4 tot 6% alcohol ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Nee ook gewoon reflux.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Kan je hier binnenkort komen filmen want ik begrijp dat Jan de fermenters eind van de maand weer op voorraad heeft. Ik heb er 1 of 2 nodig. Sowieso 1 voor pils maar kan ik aan rode druiven komen dan h...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Dat zeg ik, de meningen zijn verdeeld. Smaken verschillen nietwaar? Maar met fruit vergisten heb je een reflux nodig want het percentage alcohol is niet hoog genoeg om deze er met een dome uit te stok...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

De meningen zijn erover verdeeld. Volgens de een is de smaak beter dan bij een reflux. Ik deel die mening niet echt. Daarnaast kost het veel meer tijd en haal je veel minder rendement dan met een refl...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ja maar die vraagprijs is te hoog. Kan hij hem beter bij Jan compleet kopen als je een boiler en deksel nog eens los moet kopen.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ja ik zie het, hij is al bierbrouwer. Dan is de t500 perfect voor hem. Smaken komen heel goed mee met een reflux. Eventueel met helm als het een purist is. Maar die is ook niet goedkoop.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Waar Brouw je mee?? ik weet je budget niet.... Een leuke combinatie is een grainfather met een T500 kolom en een helm.... Dan kan je alle kanten op..... Neutraal..... Smaak...... En je kan er ook nog ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Anders verkoop je toch je huis in Amsterdam of is dat een brug te ver? Hahaha. Je kan Brouwmarkt in een jaartje slopen daar ben ik van overtuigd. Service is het toverwoord.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Ik ontsmet ook niks behalve als het hele dure ingrediënten zijn zoals kersensap of straks verse appelsap waar ik 100 liter van heb gekocht en die eind september wordt geleverd, dan haal ik er even een...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: In de volkskrant van 1995

Wat leuk dat dit topic wordt bovengehaald. Ik kende dit topic nog niet. Ik zeg altijd maar zo, de overheid heeft er een hekel aan om inkomsten te derven maar daarnaast moeten ook slijters en kroegen e...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Inrichting kost inderdaad klauwen met geld. Weet niet of leverancierskrediet in jouw branche gebruikelijk is, dat zou een hoop schelen om je magazijn vol te zetten. En waarom niet, Brouwmakrt wil toch...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Met die auto zie je pas hoe groot het is. Fuck Brouwmarkt zou ik zeggen. Nog geen antwoord van ze gehad en zal wel niet meer komen ook. Gewoon alles wat zij hebben ook gaan verkopen. Maar dan wel met ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: T500

Overigens net het residu geproefd van de 5 liter die ik donderdag gestookt heb. Die ik had ik gemaakt van kersensap waarin ik 6 kilo mout heb gebruikt. Hangt weer fantastisch in het glas en zal je met...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: T500

Welke ketel beter is lijkt me een beetje zoiets van wie kan het verste pissen. Net zoals de discussie dome of reflux. Ik ben er wel uit, reflux werkt bij mij het beste. En het liefst 2 of 3 keer overh...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 107 / 277