Forum antwoorden aangemaakt

RE: T500

Chris, misschien doet moeder natuur het wel beter. Feit blijft dat even een litertje of 2 snel overhalen wel een prettige bijkomstigheid is van de Grainfather. Het wordt er echt beter van.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Chris zal best maar ik vind het wel lekker dat je even een enkele liter voor de 2e keer kan overhalen of zelfs voor een derde keer in een mum van tijd. Ga maar na, 1 liter verdunnen met 2,5 water d...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

De Grainfather heeft wel weer een ander prijskaartje. Maar dat is nu voor de T500 opgelost door de vermogensregelaar van mono. Het risico op droogkoken kan niet inschatten maar met 3 liter water die...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Erik, 10 liter is toch niet nodig? Ik begrijp wel dat je voor het veilige kiest maar de helft moet ook kunnen toch? Ik zorg dat er bij de Grainfather 3 liter water overblijft en dat werkt perfect. Ook...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Gefeliciteerd Jan en nu het assortiment uitbreiden tot hetgeen brouwmarkt heeft en voor de hop e.d. Kunnen we allemaal naar Erik en ze kunnen opdoeken. Nog steeds geen antwoord gehad op een vraag van ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

wij hoeven het ook niet te eten, maar de gist. Hahaha en zo is het maar net. Bij zo'n bedrijf als Cargill gaan ze echt geen 2 productielijnen in stand houden. Komt gewoon uit de zelfde batch. Het is ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Chris, Ik heb even mijn vriend een oud wethouder ruimtelijke ordening gebeld en alles staat al een jaartje of 6 in kaart op deze website. www.ruimtelijkpalnnen.nl Je moet het maar weten. Man man ma...

In forum Spirits

8 jaar geleden

kijk een hoeveel leden je heb jan als de helft iedere 2 maand wat bij u koopt dan ben je binnen man Zeker omdat de producten goed zijn. Maar je weet de Cost gaat voor de Baet uit. Spannend.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hahaha, ik had ze ook het geld cash geboden waarmee ik bedoelde snel regelen en hup binnen een week naar de notaris en dan kan ik het hek laten vervangen een loonwerker erover heen sturen om te ploege...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Als er iemand ongenadig hard wordt aangepakt hoeft dat niet meteen voor iedereen te gelden. Maar als dat in de Telegraaf flink wordt uitgemeten zijn we allemaal het haasje. Wellicht wordt ook nog bra...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Huurcontracten van meestal 5 jaar met een optie op nog eens 5 jaar zijn inderdaad lastig. Maar als je het zelfde kan doen als Brouwmarkt en/of land met betere service en een forum achter de hand kan h...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Gefeliciteerd Jan, hier moet je wel even mee vooruit kunnen. Maar inderdaad wat een werk ligt er op je te wachten. En dan een beter klantenservice dan brouwmarkt want die reageren gewoon niet.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Dat is heel aardig Chris maar dat is inderdaad te ver. Ik kan ze ook wel bij mijn moeder zetten maar ik investeer pas als ik iets juridisch op mijn naam heb. En dan gaat de familie zich ermee bemoeien...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Lummel, ik lees dat jij graag meer fermenters wilt hebben. Ik heb ze niet op voorraad en de bestellingen blijven komen. ik loop er bijna 40 achter..... Als je nu aansluit dan sta je in de rij voor de ...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ja het is gewoon een lekker zachte borrel maar heb ze net even op een rij gehad. Die zonder suiker is echt de absoluute top smaak blijft 20 seconden hangen. 2e keer vergisten met suiker is ook goed. M...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 108 / 277