Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

!00% zeker. Ik heb de Kuyper Kirsch geproefd. Hahaha wat een aanfluiting. Deze dus ="aw.ds&dclid=CPS_3Ij61dwCFRpB4AodIpYH1g"

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Ik kon het niet laten heb even 5 liter gestookt. Voorzichtig uit de ton geschept dus er zat geen gist in. De rest gooi ik in de fermenter om het gist te laten bezinken. Dus ik heb kersensap die 3 keer...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Niet normaal wil je met me trouwen?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Kersen stoken

Chris, zorgen maak ik me ook niet. Constateer alleen dat voedsel loeiduur wordt.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Helaas ben ik geen fan van broccoli. Wel van vis en ik kan daar in het midden van het land niet goedkoop aankomen. Maar waar de discussie om begonnen is, fruit in de Betuwe wordt ook peperduur. Ik sch...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Het wordt nog erger. Hollandse garnalen waren uitverkocht kan ze nu nog krijgen voor 8,00 de ons. Ik heb fantastische whiskeysaus met de Bourbon snippers van Jan maar hou eens op. Dit is echt absurd 8...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Sowieso ben ik geen millionaire en dan nog zijn alle centjes die ik heb voor 50% van Lummelientje. Maar hij mag altijd praten. En ze moeten maar naar mij toe komen want als ik iets wil krijgt iedereen...

In forum Spirits

8 jaar geleden

helaas geen coquiles op de markt maar wel ijselmeerpaling . Dat viel mee met 40,00 de kilo. Heb ook wel eens 65 betaald. Alleen Hollandse garnalen zijn weer stervensduur met 6,50 de ons. Het lijkt wel...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ik ga zo de Betuwe in om Granny smith sap te bemachtigen alleen kom ik niet onder airco uit. Ik zeg het niet graag maar zo langzamerhand ben ik de hitte wel een beetje zat en ik zit al in verhitte ond...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Jezus

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Tjonge wat ben ik jaloers Oenga. Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig? Gelukkig is de visboer er weer en wij gaan coquiles eten. Althans als die er zijn. Heb me deze hele week verheugd. Nu nog een ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Weet je wat is het is Chris, als je niet betaal heb je het niet. Zo ben ik op dit moment ook aan het bieden op stukje grond in de Betuwe voor druiven aanplant. Godver wat een klootzakken zijn het om m...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ben je jaloers maar er is een troost voor mij. Ik wil Granny smith gaan vergisten en heb effe gebeld ik kan ze krijgen voor 1,25 tot 1,50 de kilo. Reken op het laatste Betuwse boeren zijn klootzakken....

In forum Spirits

8 jaar geleden

En ik ga zo weer een borrel nemen van de eerste stook zonder suiker. Wat een smaakexplosie. Niet normaal. En niet onbelangrijk je wordt geiler als met Champagne. De natuur heeft voor alles een oplossi...

In forum Spirits

8 jaar geleden

six pak is wat weinig.hahaha???gr.Chris Is de dag al voorbij dan? En Teuntje heeft pech. Komt vanzelf goed. Of hij moet snijden maar hij is niet in dienst van een ziekenhuis dus op de vraag" wat zou ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 109 / 277