Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Waar zit iedereen ????? Hahaha, waar die het beste te lezen is natuurlijk. Dank je vriend ik compenseer je ook met wat lekkers. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Lummelientje wil hem. Verkocht? Staat er ook een nummer op? Nummer 1 zou mooi zijn. Dit gaat nog eens geld waard worden. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Klopt, ik dacht dat ik toch echt 2,90 zag voor 10 kilo. Misschien een hikje op de server. Als het maar goed in de winkelmand komt dat is het belangrijkste. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dank je Jan en geweldig die knop!! Ik ga straks een nieuw topic aanmaken. Van harte gefeliciteerd Erik. Mooie site overigens. Ik kan om 2 redenen niet bij je bestellen. Jan kan helaas volgend... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Grainfather glycolcooler slaat niet aan Moest je deze niet op poort 4 aansluiten? Kan ik me nog herinneren. Heb je dat gedaan? Volgens mij heb je poort 1 ingedrukt. Probeer dat eens, poort 4 en natuurlijk poort 4 indrukken. Zal wel te simpe... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) 2 tonnen moest ik weer schoonmaken en de andere 2 vergisten rustiger. Degene die rustiger vergisten heb ik het gist met een garden erdoor geroerd dus meer zuurstof. De andere heb ik gewoon met een pol... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Zeg ik kutwijven, die hebben ze thuis al. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Zal wel een mannedingetje worden vermoed ik. Een Big Green Egg is leuk, maar een knappe en goede gastvrouw is leuker. Zie ze al op hol slaan bij de banken, verzkeraars en god wat nog meer. Teambuldi... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) hahah, dus daar waren jullie op aan het broeden. Ik weet niet of mijnheer wijkgaerd ons nog kersensap gaat verkopen volgend jaar. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Voor biologisch?...... ik wacht nog op 1 telefoontje en dan gaat de shop morgen naar alle waarschijnlijkheid live!!! 🙂 Als je met de CO2 eruit bent dan hoor ik graag wat je hebt aangeschaft (en eige... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Kijk dat bedoel ik.... effe verder googelen bracht me bij brouwmarkt en land. Kan toch niet de bedoeling zijn. Overigens zoek ik geen markt en land maar een maatje. Het liefst biologisch. Weet jij iem... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ben bang dat ik hem toch niet aan de praat krijg nu ik dat filmpje heb gezien. Jammer dat je hem niet helemaal compleet verkoop, gewoon kant en klaar. Misschien een idee voor de toekomst. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb geen idee hoe zoiets werkt. Bedoel je zoiets? En wat heb ik nog meer nodig aan aansluitmateriaal? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Jan ik zie dat jij de pressure transfer kit hebt. Kan je ook die co2 ldie nodig leveren of hoe kom ik eraan. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Tjonge ik had een uur gelden het waterslot van de tonnen schoongemaakt en het schuim spuit er al weer uit. Bizarre dat zo weinig alcohol, volgens Erik 4,4% zo kan schuimen. Had verwacht dat het inmidd... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |