Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Verkeerde esters? Volgens mij heeft niemand hier de afgelopen eeuwen onder geleden. Hahaha. Wordt weer een grappige dag.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Dat bevestigd mijn vermoeden dat Erik niet goed ontsmet heeft. Wie had dat gedacht hahaha. Trek nog maar een biertje open om met Erik mee te leven.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Maandag dacht ik dat het snel van start was gegaan maar ik denk dat het bubbelen veroorzaakt werd door het temperatuurverschil, 's avonds was er geen beweging meer te bespeuren. Gisteren kwam het heel...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Jongens ik zeg het niet graag maar die man heeft jullie slecht sap verkocht en mij uiteraard het beste gegeven. Omdat ik het waard ben hahaha

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Stoken van fruit.

Ik mocht willen dat ik jouw probleem had. Aan de andere kant ik kan toch niet meer zuipen dan ik nu al doe. Maar voor de kick zou ik zeker een boomgaard willen. Ik heb van de week geprobeerd een stu...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Ik zou ook 60 liter vaten kopen (heb nu alleen 30 en 1 van 60) want ik heb de gist van Jan (turbo) een keer in een 60 liter vat gedaan met 16 kilo suiker en alles is gewoon vergist. Duurde alleen een ...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Blijft een mysterie, foto gemaakt met iPad en daar staat goed. Op de gewone laptop niet. Heel bijzonder.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Wat ga je precies doen? Persen en de sg meten en gist erbij? Welk gist dan? Of ga je ook nog suiker toevoegen om de sg op te krikken? Of gewoon alles in een ton en zien wat er gebeurt? Ik verwacht ook...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ik zeg altijd maar; beter mee verlegen als om verlegen.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Ook dat. Vergeet die koffie en en dat ene koekje (althans volgens Maxima) maar gewoon de fles op tafel en een paar bitterballen en je bent zo in zaken of je hebt vrienden voor het leven.

8 jaar geleden

Wij zijn helemaal geen alcoholist Chris we vermijden enkel zelfkastijding.

8 jaar geleden

Gisteren een paar van suikerbieten gedronken.hier is het normaal om elke dag wat te drinken,voor mij is dat af en toe wel een beetje veel,in 1.5 wkn.2 dagen niets gedronken,is hier een hele prestatie,...

8 jaar geleden

Kijk eens hoe gezellig de broertjes het hebben

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Ziet er weer jaloersmakend uit Oenga maar ik heb nasi gemaakt en mijn Kirsch loopt lekker te vergisten. Jammer dat temp 26,1 aantikte had graag koeler vergist. Maar heb er vrede mee. Iedereen heeft zi...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Jij hebt mij echt niet nodig Erik om rijk te worden. Ik wel met een boer die kersen genoeg heeft ruilen en dat hoeven uiteraard niet de beste te zijn en met pit erin of aangevreten allemaal best. I...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 114 / 277