Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Hier moet je patent op aanvragen en volgend jaar met karneval ben je binnen " krijg de tilt, niet in de cloud tatatatatada, tilt niet in de cloud (nog een keer) , en als ik hem dat wel vind dan tie k... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dan blijven we toch bij jou slapen 😉 (of heb je daar slechte ervaringen mee hahaha) Ojee dat is een Vileine Zelfs ik heb hem door hahahah. Laat je niet op je kop zitten Jan. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb helemaal een bizar plan bedacht hier op de bank in de cave. Ik weet dat ik niet of nauwelijks verlies heb met De Grainfather als je rustig stookt. Dat is 1. Nu ik geen verlies heb vraag ik m... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dan overschat je me Erik, ik weet alleen wat ik vorig jaar heb gedaan in exact deze omstandigheden en met dit sap. Ben benieuwd of het nog het redelijk het zelfde is zoals ik me het van vorig jaar kon... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Jij hebt ook Champagnegist gebruikt toch Jan? Hij is erg royaal geweest met sap tappen want de fermenter zit behoorlijk vol vind ik. Pffff, vorig jaar was hij royaal toen moest Lummelientje naar... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Uiteraard ligt dat aan de Tilt Hahaha. Klinkt weer lekker Lummel maar die rijst..... pak toch gewoon Basmati. Mij tripel is weer op en ik vind dat ik er nog een verdiend heb............ toch? Ki... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) of wel een potentie van 11,41875%. @ Eric, kijk hier kunnen we wat mee. Begin bijna serieus een harde plasser te krijgen dat ik de eerste run er 4 liter kirsch ga uithalen. mits die 5 cijfers achter... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Net 50 liter opgehaald. Toevallig kwam ik er toch langs van een weekendje België terug naar Groningen 🙂 Heb net als @stookforum suiker bijgevoegd. 25 liter met 3kg dextrose en 25 liter met 3kg kristal... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dan geloof ik jou eerder dan mijn metingen en daar ga ik 1 op drinken want het is te heet om weg te gaan. Bovendien heeft Lummelientje net 70,- dollar verknalt door niet goed te lezen dus de horeca mi... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dus je hebt het sap niet puur gemeten? Dan moet jij het doen Eric anders ben ik ook maar een roepende in de woestijn. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Het is bij mij aan het gisten. Spreek jullie vanavond weer ga eerst een stukje fietsen en ergens een hapje eten. Nu het nog kan haha want als de temperaturen zo blijven is er straks niks meer te vrete... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Kijk het laatste wakker en het staat al te vergisten op 23,9 graden en het gist is erin gegaan rond 21 graden. Meting, er zal ongeveer 4 % de liter te halen zijn. Wat meten jullie? Mijn eerste run z... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dat gaat helaas niet lukken ben net wakker en jullie zijn al onderweg. Nu hoef ik niet zo ver te rijden maar dat haal ik nooit meer. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! En je proeft het gelijk als het uit de supermarkt komt. En ik ben al helemaal niet zo gek op sausjes maar ga die website toch even bekijken. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ziet er heel goed uit. Ik heb laats bij de 3 Zussen in Rhenen ook een hamburger gegeten en die was zeker goed alleen verpest door BBQ saus uit een flesje. Dat was jammer. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |