Forum antwoorden aangemaakt

RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Ja nu nog zijn advies met hop, brouwzouten want ga een osmoseapparaat kopen en natuurlijk gist en het beste mout. Eind volgende week schep ik voorzichtig de stookwijn die ik van de week van 13 kilo ...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Ik denk dat wanneer ik je had laten hannesen met die dual valve de hele zooi nu naar het oud ijzer kon 🙂 100% zeker.

8 jaar geleden

Ik kan het me voorstellen hahahaha. God wat ben ik blij dat jij de eerste was die hem geïnstalleerd heeft, ook al met het niet circuleren van de pomp met 4 liter terwijl het instructiefilmpje dit wel ...

8 jaar geleden

Was een geweldige tip Erik om de fermenter op zijn kop te zetten om de dual valve erop te schroeven. Zonder dat lukt het gewoon niet. Ook dat staat weer onhandig in de gebruiksaanwijzing. Maar nu ging...

8 jaar geleden
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018

Het zou wel fantastisch staan toch. Tien op een rij en 50 oude oliedrums om mais te vergisten. 200 liter per dag, is 400 flessen. Een euro per fles winst en je hebt je investering in een maand terug. ...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Goed gevonden. Die heb ik doorgestuurd.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Bedankt voor het meedenken. 10 keer een t500 zouden in theorie 200 liter per dag kunnen produceren en als je er dan nog een paar Grainfathers bijkoopt kan je er nog een kwaliteitsproduct van maken ook...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Skoldt, ook al zijn het keutels van een Ghanees moeke van 103 jaar oud aan de diaree. Oja moest ik nog vragen. Jan, kan je ook naar Ghana exporteren want hij wil op termijn minstens 10 T500's 24 u...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Zo ben weer in de cave, wat een ravage. Het vriendje waar ik gisteren mee gespeeld heb en dronken mee ben geworden had van mij een half jaar geleden alcohol gekregen. Gisteren nam hij een fles mee waa...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Nog even terugkomend op gisteren want ben uiteindelijk toch wat dronken geworden. Ik had me 2 liter vergist en die kon ik niet meer kwijt in de gistton en dat kost waarschijnlijk 0,2 liter omgerekend ...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Werk, nee joh zat gewoon buiten en kon gewoon via instellen via de app dat ik een piepje kreeg. Niet dat ik dan gelijk opsprong maar dat begreep Grainfather dus bleef zeiken totdat ik uiteindelijk toc...

In forum Spirits

8 jaar geleden

heren ik ben mezelf onderweg behoorlijk verloren aan Bacchus dus de laatste metingen zijn niet meer genoteerd maar ik zal, voor mijn gevoel, met ongeveer 12 Kg graan richting de 3 liter 100% puur goud...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Babydragon op de grainfather

Het scheelt 1,5%. Dus ongeveer 2 deciliter 100% op 25 liter genoeg om een avond dronken te zijn maar een hoop werk allemaal. Op 100 liter dus 0,8 liter.

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Yess

In forum Spirits

8 jaar geleden

Na 15 minuten 1046, 30 minuten 1054, 45 minuten 1063, op 73 graden 1065, na 15 minuten op 73 graden 1071, weer 15 minuten verder 1076 en laatste meting 1080. Toen ben ik gaan koelen en kwam er 10.7...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 139 / 277