Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Nee er is geen plaats voor een ringetje snap er werkelijk niks van hoe strak mag je dat ding aandraaien. Ik denk dat hij uit de koppeling lekt maar geen idee wat er mis gaat. |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter
|
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Deze bedroel ik |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Erik bij mij lekt de fermenter en ik durf die schroeven waar je het balletje op klikt ook niet te hard aan te draaien. Moet er nog ergens een ringetje tussen want ik heb 2 ringetjes over |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Yess nu liep hij wel en alle lucht is eruit. Nu een half uur wachten voor de volgende stap |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Bij mij komt er ook geen water door de slang en ga nu 2 liter glycol toevoegen en dan weer proberen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Stap 3 witte slangetje op de blauwe poort en de slang in de vulopening. Zometeen gaat het wonder gebeuren maar eerst nog een biertje voor kracht en moed |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Stap 2 lukt wonderwel ook. Kabel op poort 4 omdat Erik dat ook deed en ik volg gedwee. |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Stap 1 4 liter water die door het filter in de chiller gegoten moet worden. Het water is gepakt En tot zover ervaar ik nog geen grote problemen. |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Vandaag ga ik ook de chiller proberen aan de praat te krijgen. Heb vorige week zaterdag een ton suikerwash gemaakt met turbogist uit stookwinkel en deze is nagenoeg klaar zie meter. Die gooi ik straks... |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Lummel krijgt de schuld en dank voor je input. Gelukkig zijn er nog zekerheden in het leven. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik ga het morgenvroeg proberen Erik. Je zal het live zien. Nu weg heb weer verplichtingen. Daar moet ik ook eens een eind aan maken. Gewoon bier brouwen en voor de rest geen gezeik meer. |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik denk dat hij zich erg gevleid zal voelen als je zegt dat we hem missen. Zo is hij dan ook wel weer. Hahaha, weet je dat zeker. Ik denk niet op deze manier. Misschien als we met z'n allen Betwet... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Het gemis... Komt weer in alle hevigheid terug. |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Wat zal hij trots op je zijn! Dat dacht ik ook. Nu nog een koelingsvat en ik ben Betweterproof. Bijna een jaar na dato maar ik ben nooit zo snel. Jammer dat Betweter te ongeduldig was. Maar nu gaan w... |
8 jaar geleden |