Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Zo alles doorgelezen en geprobeerd en morgen de chiller installeren. Even een traantje wegpinken hoor, ben wat emotioneel want heb nu uiteindelijk ook een klimaatkast. En wat voor een! Betweter zou v... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Bedankt Oenga, zag je reactie nu pas moest eerst al het karton kapot scheuren en waarschijnlijk apart naar de stort want je kan niet zeggen dat het niet goed verpakt zit. |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Verdomme lijkt me wel gaaf om er nog een 2e of 3e bij te hebben. Moet op mijn handen zitten om ze niet alvast te bestellen. Een eigen profi brouwerij, daar droom je toch als kind van. Hahaha. Maar ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ok, das duidelijk en bedankt voor je aanbod. De temperatuur werkt en de chiller laat ik nog maar een dagje staan Gaat tot zover makkelijk heb niks te klagen. Ik word altijd zenuwachtig van dit soort ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Meters |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Bedankt Jan, ik laat hem nu dus maar even tot morgen met rust. Maar 1 ding snap ik niet. In deze aanbieding heb je het over een temperatuurcontroller, die je er overigens keurig bij hebt gedaan maar i... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Dat hoeft niet voor een klein pakje die kunnen ze gewoon in de tuin zetten maar gisteren wilde ik sowieso bij de aflevering zijn. Zo wordt een nutteloze hoek in de cave veranderd in een paradijs. E... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Hier de inhoud van de fermenter, lekker small ding je kan er inderdaad makkelijk meer bijzetten, valt qua ruimte niks tegen. Maar nu wordt het wat lastiger, eerst maar eens een goed plekje zoeken ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Komt door de iPad geloof ik. Op de iPad staan ze wel goed. Hier de inhoud van de doos met de chiller |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Pakjesdag en installatie van de chiller en fermenter Dit zit er los bij En dit zijn de dozen |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak hahaha, ik ga zeker op Erik leunen. Maar voor vandaag is het borreltijd en nogmaals bedankt voor de mout. Morgen ga ik alles uitpakken en dan zie ik wel wat ik tegenkom. Moet ook nog een waterfilter k... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Net heeft een vriendelijke allochtone medelander 3 dozen afgeleverd met meer dan halve zak 25kg zak mout. Lummelientje zei direct al dat dit nooit via post.nl had gekund. Tijd voor een borrel en bedan... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Nu 17.10 uur en geen mens gezien met afleverdatum gisteren ( ook zonder tijdnotificatie ). Je kan er niks aan doen maar dit kan en moet beter. Ik betaal liever wat extra in het vervolg. Dit kost mij a... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Vraag het Lummelientje zelf maar, voor jou doet ze alles maar voor mij niet. Nog steeds niks te zien. De volgende BBQ moeten we de mobiel van Nimrax maar vooraf innemen wat hij geregistreerd veel t... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Het maakt niet uit of het het einde van de dag is maar geef dan even een tijdindicatie. Ik had allang met de hond naar het bos geweest kunnen zijn. Die zit me nu ook woedend aan te kijken want ga nu e... |
8 jaar geleden |