Forum antwoorden aangemaakt

RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ik voel me op zo'n moment toch een beetje dr kroegbaas die zijn eigen drank opdrinkt ? maar als je ziet hoe mooi het werkt, ik heb er geen spijt van hoor! Je moet je niet zo schuldig voelen. Bovendie...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Lummel, ik denk dat Jan binnenkort een licht gebruikte T500 te koop aanbiedt en zich toch vergrijpt aan een Grainfather đŸ˜‰ (ze staan wel heel erg voor de pak) Hahaha, ik was al voor de bijl gegaan.

8 jaar geleden

Ojee durf het bijna niet te vragen maar je zou mijn bestelling woensdag kunnen verzenden want Lummelientje wil vanaf maandag nog een paar dagen fietsen. Donderdag zijn we weer thuis. Is dat heel probl...

8 jaar geleden

Kan je geen Grainfather pakken hahaha? Kun je super in herstoken. Jij gaat toch binnenlopen met al die bierbrouwers. Gewoon 2,5 liter schoon water in de ketel dan kookt tie nooit droog en daar de e...

8 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd Jan of jij dit met appels ook ervaart en zeker wat de smaak van het restant uit de reflux is. ik zie overigens dat je stookt met de t500 en niet de Granfather. Ik stookte altijd o...

8 jaar geleden
RE: Foto's Weekend zweden 2018

Ik volg GA, Kan het ook het ook niet aanzien maar iemand anders betalen om de kutklus te doen is feitelijk ook laf. Dan maar laf, ik heb er vrede mee.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Lummel, Willempie heeft het over PERFECTE whisky,. vandaar mijn opmerking. Ik ben een whisky drinker en ja er zijn smaakverschillen ( gelukkig maar). Groeten, @ndré?? Correct , ik had over de ...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Toch niet helemaal André. Vooropgesteld dat ik geen fan whiskey ben heb ik wel een keer met suikerwash gemaakt met turbo ( blauwe zakje stookwinkel) en een zakje whiskey essence een hele goede whiskey...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Jan heb ik allemaal al besproken met Erik je komt er al niet meer aan te pas. Hahaha.

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Ik heb net een nieuwe RIH gekocht (fantastisch, echt veel beter als de gazelle die ik had) en een accu kost 525,00 en daar haal ik extreem comfortabel 60 kilometer mee . Laatst vanuit de vallei over N...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Ik wil je niet gek maken maar er moet ook nog een tap komen van Grainfather. Wanneer kan je die leveren. Denk al dat je de grootste importeur op het continent bent of zelfs incl het VK

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Daar staat al wel voor een paar centen zeg en mijn fietsenmaker maar klagen dat hij alles voor moet schieten als hij weer 40 elektrische fietsen moet kopen.

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Tsss.... is dat alles?

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Ik heb jou ook nog een mailtje gestuurd Lummel Ook deze Pm is aangekomen dus Jan heeft zijn werk goed gedaan. Heb je ook een mailtje terug gestuurd. Als deze aankomt werkt de site van Jan weer als ee...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Wat is onze Jan van plan? Overigens bedankt voor je mailtje Govda. Jan Pm ontvangen en niet in de spam dus goed.

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
Pagina 146 / 277