Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Kijk dat wist ik niet dat deze gist ook bestaat. Ik heb net de site van van der Kooy doorgekeken en daar zag ik hem niet staan, wel andere pils uit Tsjechië. Misschien is het te bestellen zal straks e... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Nee Jupiler ook niet. Nu hebben de Belgen niets te klagen over de rest van hun bieren maar zoals gezegd ik vind hun pils niet lekker. Eigenlijk vind ik Heineken gewoon het beste “normale” pils. Maar h... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Jullie bier is goed maar pils kunnen jullie echt niet maken. Sorry dat ik het zeg. |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter ja joh leg de druk maar lekker bij mij. Nu snel maar even een pilsje uit Zoeterwoude om van de schrik te bekomen. |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik ook Chris. Maar nu jij Wiliam, wat voor lekkers maak jij? Stel je eens voor. Je weet wie wij zijn, wie ben jij? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Hier was er ook een schokeffect en heb ook maar gelijk een biertje gepakt om dit zo snel mogelijk een plekje te geven. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Hahaha, inderdaad Chris knettergek. En was er laatst in Zweden ook al niet zo’n incidentje? Zonder drank kom ik nooit te zitten, maar ben dan ook gewoon een echte alcoholist. Al noem ik mezelf liever ... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat wordt dit? Dan nog een klein uurtje Chris effe doorbijten. Lig hier met alleen een biertje al een paar uur Swiebertje te kijken op you tube. Best spul Nimrax. |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat wordt dit? Bij mij staat hij recht.heb niets gedaan.?gr.?Chris.V. Je hebt altijd baas boven baas. |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat wordt dit? Hahaha, Erik kiest de moeilijke weg. Doet tie anders nooit! |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat wordt dit? Tip voor de leden onder ons die de tabel willen lezen zonder nekhernia:Klik CTRL+ALT(vasthouden) en dan kun je met de pijltjes (omhoog-beneden-links-rechts), je scherm kantelen. Ook erg leuk om ieman... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat wordt dit? Tegeltje: Beter een wilde poes dan een tamme krolse kater. En de na-dorst komt later 😉 Wat ben je toch een wijs man. Heb je nog met Jan overlegd of je het bierproject kan komen filmen? Heb dan ook ... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat wordt dit? Chris een wild poesje is ook niet versmaden maar dat is een kwestie van smaak geloof ik. |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Even op je naam geklikt, je hebt een goede ketel zie ik. Dan zou ik zeker voor puur melasse gaan. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik heb vorig jaar ( grotendeels) alleen met melasse gestookt en dan gebruikte ik ongeveer 7 liter melasse die aanvulde tot 25 liter totaal. Dat gaf bij mij de beste rum. Maar hou er rekening mee dat ... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |