Forum antwoorden aangemaakt

RE: Bio citroenen

Ik ook niet zeker als veel mensen vertrouwen in dit keurmerk hebben wordt frauderen nog interessanter. Zeker als door de groei van het aantal vertrouwelingen het aantal controleurs de groei niet ka...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Hahaha, de gek zegt Lummelientje maar die weet verder niks van de discussie. Moeten we ook maar zo houden tot aan BBQ want dan zal ik vast wel worden verraden door deze of gene als de moonshine is in ...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Still Spirits gist

😉 Jij bent echt creatief zeg!

In forum Gist vragen

8 jaar geleden

dan zal je een harem hebben moet je ook nog elke nacht werken.h ahaha.gr?Chris.V. Verdeel en heers Chris dan werken ze graag voor je. In de bijbel staat probeer ze allemaal en hou de beste. Of iets...

8 jaar geleden

Lummel dan hebben wij het goed voor elkaar,hahaha.gr??Chris.V. Bijna wel, maar toch Chris het liefst had ik er 2 gehad, als ik met de ene aan het zuipen ben kan de ander in de bediening en andersom...

8 jaar geleden

Wat dacht je dan? Zou een mooie bak worden. Maar ze zuipt er zelf ook goed van en anders gaat ze maar een baan zoeken, dat maakt me ook niks uit dan laat ik de ahold of jumbo wel voorrijden

8 jaar geleden

Volgens mij drinkt Lummel en ik alleen,stoken jullie om te bewaren voor later,later bestaat niet.ik trek maar weer een flesje open.?Gr.??Chris.V. Wij hebben kennelijk onze vrouwen wat beter onder c...

8 jaar geleden
RE: Bio citroenen

Ik heb ook liever biologische citroenen maar mijn groetenboer zegt dat er anders gewoon een waslaag opzit die je met 90% alcohol kunt afwassen. Ben er niet dood aan gegaan maar dat wassen moet je wel ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Shawn stook tijdlijn

Das wel een goed idee ga ik de volgende keer ook met kirsch doen. Maar ik denk dat het voor kapisjon wel een dure grap wordt op deze manier tenzij hij zelf een boomgaard heeft. Want ik denk dat als je...

8 jaar geleden
RE: Shawn stook tijdlijn

Ik heb een bain Marie ketel maar eigenlijk nog nooit echt goed gebruikt. Maar ik zou de eerste keer gewoon pure appelsap vergisten en stoken dan heb je geen gist meer en dan met die alcohol de rest va...

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

De borrel heeft geholpen Chris ben weer wat milder maar voel de dominantie van de nonnen en meneer pastoor in het zuiden en dat zie je terug in walgelijke architectuur , althans als ik er langs kom ka...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Chris met volk in overheidsdienst heb ik al helemaal niets en blijf daar zo ver mogelijk van. Daarnaast geloof ik in Karma ( hahaha geloof in niks maar dat komt het meest in de buurt) en daar handel i...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Hoi Hobbyman lees je vraag nu pas. Ja ligt nog grotendeels in het vat met een prachtige kleur en ik heb ongeveer anderhalve liter, direct uit de t500 in de cave staan waar ik iedere keer wat van nip. ...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Ik weet het Chris we zijn niet interessant maar ik werk in een branche de zo verrot is als de ziekte maar waar men naar buiten toe extreem braaf is. Dus hou me maar even op de vlakte ivm vergunningen ...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Chris, Echt? Hahaha het moet toch allemaal niet veel gekker worden. Ik heb zin om te gaan brouwen en tappen en ga dan mijn naam ook maar eens veranderen in gewoon mijn voornaam als ik dan toch legaal ...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
Pagina 148 / 277