Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! Je kan hier komen filmen of misschien iets voor Nimrax? Die is daar ook handig in. Wat gaat die tap overigens kosten want ga niet in flesjes vullen en hoe lang is daarvan de levertjjd? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Leeg weegt hij 31,5 kilo meen ik, maar vooral onhandelbaar om even te dragen he. Nu stap voor stap de handleiding door, ze zijn panisch over stap 5, dus ik hoop dat er snel een nederlandstalig filmpje... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws All quiet on the western front Nimrax. Gebeurde er maar eens wat naast het dagelijkse gezeik! Wat rest is zuipen en stoned zijn. Goddank houden jullie de BV Nederland draaiende. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Wordt mijn naam hier ijdel gebruikt? Het lijkt hier wel het echte leven. Sta ik boven dus proost! En neem er zelf ook eentje. Want pas op, het is zo slecht voor je, de kranten staan er vol mee dus dan... |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik hoop voor jullie dat het project doorgaat ik heb vorig jaar 120 liter gekocht en een vat gevuld met pure rum uit melasse zonder suiker gebruikt te hebben, Is echt heel leuk om te doen maar ik heb v... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? We hebben alles gedaan, ook weer worsten gemaakt en vlees gerookt, hottub etc. Nu in de trein van schiphol naar huis zodat ik morgen je chiller kan opsturen Erik! Tenminste, het trackingnummer geeft... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee??? Haha het zal toch niet waar zijn, zonder drank naar bed. Is mij sinds mijn jeugd niet meer gebeurd |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Experiment met Ultrasonic cleaner Interessant Gompie goed gevonden op de site van mediwiet. Geloof er alleen niet zoveel van want deze organisatie werkt ook niet gratis. Nooit gedaan overigens. Wil je echt snel de beste thc dan moet... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: SG voor suikerwash Precies René, meten van suikerwash doe ik ook niet meer want die percentages haal je makkelijk. Wil je hoger stook je de alcohol van 92% nog een keer. Ik heb dat een paar keer gedaan ( au bain Marie, ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Jongens gaat er weer eentje met verse jus. Was de eerste vandaag niet. En nog steeds niet blind en verre van dood. Vraag het Lummelientje maar. |
8 jaar geleden |
|
RE: Vraagje suikerwash Vloeibare kool is op zich niet echt nodig tenzij je direct profi wil stoken met dure gist maar 10 graden is te koud. Mijn ervaring is dat 18 tot 30 graden het beste werkt. En het liefst de gist toevoe... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: bakkersgist vraagjes Tis allemaal wat , voor ik begonnen ben ben ik al lichtelijk wanhopig. |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ik ben maar een eenvoudige en nederige boerenlul en wil maar 1 steen. Maar wel een mooie. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Lummel daar hebben we het op de bbq wel over ??? . ???. Hahaha heeft ze wat om naar uit te kijken. |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Kan je ook een diamant slijpen want Lummelientje is van mening dat ze hier recht op heeft. Ik vraag het serieus. |
8 jaar geleden |