Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Hahaha aan die rotkoppen kan je al zijn dat ze fout zijn. Wat een volk! Zijn godverdomme bijna paramilitairen. Ergens is er toch wat mis gegaan in dit land.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Leuk man, samen komen we ergens. Laten we vooral krachten bundelen. Welkom!

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Arme Jan! Geef niks man we vertrouwen we op je woord.

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Van graan tot vat: zelf mouten

Drie keer overhalen zorgt er alleen voor dat er minder spul in zit wat je drank tot bocht zou kunnen maken. Verouderen( door inwerking van o.a. (zuur)stof) haalt de scherpe kantjes van de drank en zor...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Mijn eerste moutwijn

Ik weet dat Chris met bakkersgist werkt maar wil je de eerste keer geen gezeik, lees risico lopen op een teleurstelling koop dan een zakje wodkagist van stookwinkel . Kost 6,00 maar dan weet je zeker ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Mijn eerste moutwijn

Volgens mij kan je inderdaad gewoon beginnen met pilsmout (gerst) dan heb je een prima basis heb ik ervaren en kost maar 1,00 de kilo ( baal 25 kg) Kan het alleen maar beter worden als je gaat experim...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Catnip wellicht geen organisch chemist maar jij snapt er toch wel wat meer van begrijp ik. Zou je kunnen zeggen dat 3 keer overhalen ook eigenlijk een vorm van verouderen is?

8 jaar geleden

Hahaha ik lees hem over, nee geen 50% in het glas. Gewoon een normale maat borrel en dan de helft want het is 92% maar dat gebeurt alleen nooit dus het is eigenlijk iedere keer een dubbel borrel. En...

8 jaar geleden

Dat verouderen heeft bij mij geen zin vrees is, ik haal de wodka 3 keer door de reflux en dan gaat hij 92% de verse jus in. Gewoon de helft in het glas, althans dat is de theorie in de praktijk gebeur...

8 jaar geleden

Rene wat is dat eigenlijk voor apparaat, Ik heb even gegoogled maar wordt dat gebruikt om spullen te reinigen? Wat gebeurt er dan met de alcohol denk je?

8 jaar geleden

Precies dus doorstoken tot de wash 100 graden is zodat je alle alcohol pakt ondanks de stank want daar komt nog wat lekkers uit de 2e keer.

8 jaar geleden

Erg leuk topic zeg. Over tails gesproken, ik heb met een rumproject alle tails opgespaard en opnieuw gestookt en dat werd de beste rum. Nu ik de Grainfather met helm en reflux heb zet ik na het stoken...

8 jaar geleden
RE: Smartstill geschikt voor stoken na macereren?

Volgens mij heb ik de wodka gist van prestige ook wel eens gebruikt maar kan ook rum zijn geweest. Is wel goed spul. Ik kan even geen link geven naar stookwinkel want zit op de iPad maar ik gebruik de...

8 jaar geleden

Ik heb nog nooit bakkersgist gebruikt maar gebruik de zakjes van Stookforum (wodka) dan heb gelijk de juiste hoeveelheid en is makkelijk te bewaren. Bakkersgist zal zeker werken als ik dat op het foru...

8 jaar geleden

Zo heb ik dat een keer gedaan met limocello (reflux) die te zoet was en dan krijg je nog steeds enorm veel smaak mee. Maar dan citroenjenever. Alleen blijft Turbo Turbo, een basis alcohol met graan is...

8 jaar geleden
Pagina 150 / 277