Forum antwoorden aangemaakt

RE: Smartstill geschikt voor stoken na macereren?

Mick ik kan er geen chocolade van maken dus zeg ik het even in mijn eigen woorden. Hoor wel of het correct is; Bedoel je dat je bocht uit Duitsland (heb ik het over supermarkt, maar dat begrijp je wan...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Bolero drank

Goeie tip, word ik eindelijk ook eens millionaire.

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Pils maken 2018

Mooi niet Lummelientje zei " fuck you" ik wil ook een borrel dus weer op het honk. Wordt thuisberzorgd.nl Heb zin de jap.

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Jan de bevestiging is binnen, duurde best een tijd. Erik bedankt heb er zin in moet zo gaan rijden, moet in Brabant zijn maar Lummelientje gaat mee dus we kunnen een hapje eten ( en ik zuipen) maar da...

8 jaar geleden

Mooi, ga dus gist en hop bestellen. Mout van gerst heb ik al. Dat wordt nog een gepuzzel. Eerst douchen en moet nog naar een klant vandaag. Maar heb er zin in.

8 jaar geleden

Dank je Jan, is de transactie goed afgerond want heb via je website besteld en geen bevestigingsmail gehad. Was er een week levertijd of heb ik hem morgen?

8 jaar geleden

Dank je. Lummelientje is net aan het bestellen.

8 jaar geleden

Bedankt Rene, die zocht ik.

8 jaar geleden

en laten we dan ook maar niet langer dralen. Jan heb je die combinatie van € 1500,- nog staan staan? Ik zie hem niet meer op je site staan of kijk ik verkeerd?

8 jaar geleden

Hoi DDM, de kogel is door de kerk. Ik heb (in mijn hoofd) € 3000,- gereserveerd. Hoe ik die ga betalen weet ik nog niet maar zal waarschijnlijk zijn van de rente van mijn schulden. Nee zonder gekheid....

8 jaar geleden

8 jaar geleden

Helaas ben nog wel een hoer die 52% van alle verdienste moet afdragen aan mijn pooier. Maar ga mij binnenkort vrij kopen om pils te gaan maken.

8 jaar geleden

Hahaha, juist, Eric gewoon een paar avondjes onder de lantaarnpaal en je hebt het ding er zo staan!

8 jaar geleden

En daar komt bij dat ik mijn hele leven wel 3 pilsinstallaties heb verknoeit (niet alleen stoken en pogingen tot bier brouwen) maar door te rommelen zodat ik de achteraf de waardeloze zooi weer naar d...

8 jaar geleden

Hobbyman, ik wil pils maken en dan wil ik het ook goed doen en zeker niet van kraanwater, daar drink het te teveel voor. we hebben ondertussen allemaal goede redeneren om de overheid niet te vertrouwe...

8 jaar geleden
Pagina 151 / 277