Forum antwoorden aangemaakt

RE: Mijn VM Systeem

Ernstig serieus en indrukwekkend. Snap er geen barst van. Er zitten duidelijk ingenieurs op het forum. Maar ik begrijp ook niet - behalve de fun van het bouwen - wat dit toevoegd t.o.v. de t500. Dit ...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Bovendien is bierbrouwen niet verboden en daarvoor heb je een destilleerapparaat nodig als ik de filmpjes op you tube mag geloven hoe smerig feitelijk het kraanwater is als dat wordt getest door er ee...

In forum Spirits

8 jaar geleden

ik wil ook wel proberen .... maar ff 300km voor wat (50liter)sap te halen lijkt me wat stom mss weet iemand een oplossing Heb ik ook gereden voor de melasse van Pino omdat het natuurlijk veel leuk...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Het is een hoop geld dat klopt. Maar je kunt ook eerst eea in flesjes afvullen en dan eventueel later aan de kegs gaan denken. Ik ben daar te ongeduldig voor. Bovendien wat is er mooier dan je eige...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Die had ik inderdaad gezien. Ik ga het weer eens uitvogelen in you tube zal t.z.t. een topic openen als het ooit zover komt. Maar het is een hoop geld want dan ga je al richting de 3 mille.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Vergeet je de conical fermenter niet of heb je die al bij de chiller gerekend? Eric deze Conical Fermenter + Dual Valve Tap + Temperature Controller, Glycol Chiller: 1449,- Grainfather Conical Ferm...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Da's fijn om te horen. Ik wil mezelf ook kietelen en pils gaan maken. Dat gaat wel een paar centen kosten geloof ik. Zoals ik heb gekeken en gemeten na mijn inname heb ik 2 x 30 liters nodig, een chil...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik ook net 50 liter besteld, er volgen er vast nog wel een paar, dus er komt weer een leuk Kirsch project aan 🙂 Hoe gaat het met je Jan?

In forum Spirits

8 jaar geleden

ik zou het zeker aan die man vragen of hij bakkersgist zou adviseren, het is echt een beste vent helpt je graag.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Zo'n gistton kost € 50,- wil je dat echt proberen met bakkersgist. Ben wel heel benieuw naar het verschil daar niet van.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Vast niet! Het nadeel is dat het zo duur is als je het sap zonder suiker vergist maar dat ga ik dit jaar wel weer doen met wodka gist voor de eerste kwaliteit en dan het residu weer op het gistbed ter...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Dan is hij de eerste 150 liter al kwijt als Jan ook weer meedoen met 50 literu Hahah straks staat half stookforum daar op zijn beurt te wachten met de gistonnen.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik zie dat je uit Steendorp komt dat is toch wel te doen om naar Meteren bij Geldermalsen te komen? Maar in Vlaanderen zullen ze toch ook wel zat morellen hebben. Krieken noemen jullie dat toch? Of z...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Die man in Meteren heeft alles gekoeld in een bus staan en pompt het over in bijv je eigen gistvat van 25 liter. Tegen de tijd dat je thuis bent zal in het midden in de zomer wel rond de 20 graden zij...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn

XTC? Krijg opeens zin om mr tambourin te bellen.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 153 / 277