Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Ik ben van nature rustig,en hou van kinderen,er staat ergens geschreven als je een kind red dan red je de wereld,niemand heefd gevraagd om op deze wereld te komen en als ik 4 uurtjes de aandacht en ee... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Skoldt en Chris, Inderdaad Chris snapt het! En dan heb je op gezette tijden een borrel verdiend toch? Alleen zie je na een paar borrels weer de rokende puinhopen als je in alle rust door het venster n... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Waar is ChrisV eigenlijk. Toch niet drooggelegd door zijn vrouw? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Gefeliciteerd Nimrax heb er op jou advies maar een biertje op gepakt. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Dat is naar om te horen. Overigens is het voor mij ook geen gewoonte om s morgens wodka te zuipen maar deze is zo neutraal van smaak dat je het bijna niet meer proeft. Smaakt gewoon als verse jus en r... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Ik drink de laatste tijd erg weinig, ik wil nog wat jaartjes mee. Hahaha het moet niet gekker worden. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Toch bijzonder op de ene of andere manier word ik er niet dronken van. Je zou kunnen zeggen dat ik een alcoholist ben maar zou dit met goedkope wodka nooit weg kunnen krijgen. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Mais zou ik ook wel eens willen proberen maar graan bevalt ook zag net een vol glas wodka jus naast mijn bed staan en ik heb er weer even geproefd immers s’ morgens is je smaak het beste. Toch? Alles ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn En toch een vlammmetje onder je ketel en de keteluziek mis het maar ga het waarschijnlijk nooit meer doen nu ik elitair stook met de t500/granfather |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe powertools gekocht voor de komende jaren Whahaha vast wel! ik ben ook wel benieuwd naar de zalm, geflambeerd in Absint 🙂 Ik ook de rest ken ik wel. Best wel saai toch? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Kan niet anders alles gekoeld anders gaat het al gisten zei die vent en is nog waar ook. Op afroep en op is op. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Jan ik heb hier nu alcohol staan ( allemaal 92%) maar Alcotec is echt scherp. De blauwe zakjes van jouw benaderen de kwaliteit van graan hergisten met suiker- ik weet dat je alle lees dus stel anders... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Hoi Jan, ik die vent Meteren en hij heeft mij hele goede tips aan de hand gedaan maar voor de rest ken ik hem ook niet goed. maar als jij een nieuw kirsch project wil opzetten dan doe ik mee voor 50 ... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Is er wodka, welkom mooie intruductie |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Een keer meestoken bij iemand met een T500/grainfather + Alambiek Danny, stook jij dan toevallig met de T500 en een alembic dome? Dan kom ik graag eens kijken op een dag dat je er mee bezig gaat! Ik zou ook graag aan deze hobby beginnen maar de aanschaf van een syst... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |