Forum antwoorden aangemaakt

RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn

Resultaat teruggewonnen exact 0,9 liter van slechts 90% omdat ik de temperatuur van de reflux op 70 graden heb gehouden want dat loopt tie sneller door. Ik vind het een ongelofelijk apparaat. De cuts ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn

Ik denk dat Gompie gelijk heeft. Ben nu 1 liter geweldige 100% graanwodka voor de 2e keer aan het overhalen in de reflux en cuts aan het maken. Maar proef al gelijk het verschil. En van goede kwalitei...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Mashen of Maischen

Net de afgekoelde ketel open gemaakt maar wat een stank. Ik had slechts 1,7 liter a 50% gestookt plus 2,5 liter water zodat de grainfather niet droog zou koken. Ik ga dus nog een keer wassen. Benieuwd...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ok hier de cijfers. ik ben een amateur dus pin mij er niet helmaal op vast en ik ga dit experiment herhalen. 1,7 liter x 50% = 0,85 liter naar 100%. Ik heb net 0,78 liter gemeten a 89% en heb de Grain...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ben net de eerder genoemde 1,7 liter 50% aan het overhalen in de reflux. Nu ben ik serieus benieuwd wat ik verlies. Smaak is overigens super. Ik ben vanaf nu van mening dat wodka 1 of 2 keer door de r...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Moet je doen. Krijg je geen spijt van. Ik krijg zo langzamerhand zin om pils te gaan brouwen maar dat kost weer een paar centen heb ik gezien.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Jan welkom en René grappig dat jij ook heb ervaren hoe efficiënt de t500 is. Voor neutrale alcohol is het gewoon de allerbeste keus. Top ding. Misschien krijgt Jan deze wel voor zijn 60ste verjaardag?

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Amylase ervaringen