Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Mashen of Maischen Jongens dat was gisteren een fantastische discussie. Hen tot laat zitten meelezen en gegoogled op hetgeen jullie brachten. Mooi project van Mark en kut dat het nu even niet gelukt is. Maar ik heb ook ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Boomer er wordt heel veel over geschreven ook in de VS en er zijn verschillende theorieen maar als je wiet laat testen, tenminste in hetgeen ik heb laten testen was thca echt heel klein. THC is gewoon... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Zah deze staan en facht deel hem even Hahaha wat flauw. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Boomer ja dat heb ik geprobeerd en wat betreft het decarboxiliatie, eerlijk?? Doe ik nooit en lijkt me hysterie. Uiteraard wel getest maar was niet onder indruk |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stoken van fruit. Grappig, ik heb hetzelfde met rum ervaren en dacht ook dat het fruit zo zou werken. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Boomer bedankt voor het meedenken want zo komen we ergens en ga nog even nadenken over hetgeen je schreef. Maar even snel, er is geen bodemtemperatuur want ik zet de pan op een rooster in de ketel. Du... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Laatste update Kirsch 2017. Heb de kirsch een aantal keren overgehaald en een groot gedeelte heb ik daarna nog eens overgehaald met een 100% graanstook met de verhouding 50/50. De laatste liter gaat e... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Ik dacht dat je dat juist niet moet doen. THC en zonlicht verdragen zich niet zo goed toch? Overigens kan je alcohol terug winnen met de t500 maar liever niet met de reflux (tenzij je weet wat je doe... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Als een warm bad Ben gisteren aan de laatste liter wodka/kirsch begonnen zie ik net tot mijn grote teleurstelling. Dat is wel een stukje minder, nou dan zuipen we die vandaag ook maar op hoef ik er ook niet meer tries... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Als een warm bad Precies de ketel moet wel blijven draaien want mijn wodka gaat ook van de rappe. Lummelientje haalt elke dag een net sinaasappels dus vitamine c tekort heb ik niet. Zo zie je maar waar stoken al niet ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wodka stoken Ik ga zo een experiment doen met een giston waar ik ongeveer 18 liter stookwijn in heb zitten gemaakt van 6 kilo graan. Deze is niet gespoeld (spargen heet dat geloof ik) en heb hem net voor de kerst ... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Als een warm bad Natuurlijk is de sfeer hier altijd goed. Logisch, iedereen hier heeft meer te zuipen dan hij op kan. |
8 jaar geleden |
|
RE: Wodka stoken Wat nuffig, maar daarmee niet minder waar. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Wodka stoken Oei Mick daar hebben we toch wel een fittie over gehad op het forum in het beginjaar van Stookforum. Er is een school die beweert dat wodka van suiker wordt gemaakt maar er is ook een school die allee... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Wodka stoken @DB, ik zit al op internet en youtube te kijken maar er is weinig te vinden. Goeie link trouwens van je want zo goedkoop heb ik het nog niet gevonden. Weet nog niet wat de transportkosten zijn maar la... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |