Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Toekomst plannen! Als je geen vermogensregeling heb moet je voor graan en rum in de t500 anitfoam gebruiken. Maar wat is er mis om 2 keer 12,5 liter te stoken. Zeker als je weinig tijd hebt. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Tropa - banana wow, zie dit topic vandaag pas. Goed bezig man. Ik zou hem een 2e keer stoken. Dus 50% iets terug brengen met water naar 40% en opnieuw. Maar dan ben ik. Heel benieuwd naar de smaak. |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Is het pils lekkerder..... daar ga ik wel van uit. Hier nog een leuke link: Bedankt voor de link. Heb me zitten inlezen in de wondere wereld van pils maken. Maar weet je niet of eigen gemaakt... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik hoop dat ik het begin te snappen. Dus ik vergist in de fermenter 8-14 graden voor een periode van een week. En daarna blijf deze in de zelfde fermenter met de koeler op 3-5 tot graden gedurende een... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Erik, ik heb vandaag filmpjes zitten kijken op You Tube maar in de conical fermenter kan je toch niet koelen? Die is er toch alleen om de vergisting tussen 8 en 14 graden te houden? Dan heb je toch o... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Snap werkelijk geen barst van al hetgeen hier boven. Maar volgens mij kom je een eind met goede vermogensregelaar richting de Grainfather. Maar ook weer bij lange na niet. Munckerik heeft me weer te g... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Nee dat is met de t500 als je 92%+ wil halen en staat het vermogen op max. Zet je er de koperen helm erop hoef je niet op de watertempatuur te letten maar kan je gewoon de kraan open zetten. Dan stu... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Visueel kan je prima stoken, gewoon laten druppelen. Maar met meten leer je het spelletje sneller. |
8 jaar geleden |
|
RE: Gebakken varkenswost met bloemkool in roomsaus en gekookte aardappelen Goh ik kom in principe ook met iedereen overeen doch enkele jaren geleden kwamen de vrouwen van een voetbalploeg dewelke ik trainde bij me langs voor hun in te schrijven. Ca 35 stuk op 2 dagen en hopl... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik ben niet technisch maar het is super om het vermogen te kunnen regelen. Ik zou hem kopen als het net zo werkt als bij de Grainfaher. Voor Turbo heb je er niet zoveel aan maar fruit en graan des te ... |
8 jaar geleden |
|
RE: vergistings emmer Ik haal niet alleen het deksel eraf, ik stook de alcohol uit de graan mash en koel het af en gaat een paar uur later weer gewoon in dezelfde ton met 4 kilo suiker en binnen een half uur loopt het wate... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Kurkuma net als wietolie een krachtig kankermedicijn. Chris we worden al zoveel belazerd maar vaak zijn we zelf schuldig. We zien het niet of willen het niet zien en liever met een kluitje in het riet gestuurd worden. Zo lees ik niet op die zelfde webs... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Kurkuma net als wietolie een krachtig kankermedicijn. De farma en wapen industrie beide niet te vertrouwen. het gaat hun om geld niet om de mens.kijk nu in Amerika geen wapens weg nee er bij de leraar moet er maar een gaan dragen.ik rij kinderen naar sch... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Kurkuma net als wietolie een krachtig kankermedicijn. WTF, zit effe onderzoek te doen want ben toch zo stoned als een aap, maar moet je eens kijken naar de ratten van Skepsis (door de farmacie betaald) schrijven over Kurkuma en het gore leugen in het ver... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Kurkuma net als wietolie een krachtig kankermedicijn. Inmiddels heeft Lummellien het artikel gevonden en wil je het hebben stuur me dan een Pm. De oncoloog heet Casper van Eijck en hij beweert dat Kurkuma beter bij alvleeskanker werkt dan chemo. Het staa... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |