Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kurkuma net als wietolie een krachtig kankermedicijn.

Ik heb het destijds in de Volkskrant een interview gelezen met een oncoloog uit het Dijkzigt Ziekenhuis die zelfs Steve Jobs heeft behandeld dat Kurkuma een medicijn is maar het artikel zit nu achter ...

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: distilaat smaakt te fel naar Wodka (alcohol) of rauwe alcohol

Borreltje, ik laat hier even Chris zijn licht over schijnen. Want dit is het volgens mij niet.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Danny doe alsjeblieft geen moeite. Als ik er tegenaan loop zal ik het eens proberen net zoals alles probeer maar je koopt de beste zakjes gist bij Stookforum voor ongeveer € 4,50 als je er tien koopt ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Onze bakker heeft 3 filialen en ik zie de bakker nooit alleen maar ganzen. Hoe ga ik in godsnaam uitleggen dat ik verse gist nodig heb. Die horen het in Keulen donderen.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Na een klein half uurtje! Da's nog eens een kleurtje.

In forum Recepten

8 jaar geleden

Belde net mijn moeder die notabene capsules heeft gekocht en gaat volgende week deze van mij proberen. Het werkte bij mijn moeder direct op de spieren zei ze, minder koud. Ze neemt maar 0,4 gram per d...

In forum Recepten

8 jaar geleden

Maar waar kan je verse gist vinden?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Kurkuma net als wietolie een krachtig kankermedicijn.

Kurkuma schijnt net als wietolie een zeer krachtig kankermedicijn te zijn. Bron Klik Ik heb vandaag Kurkuma gemengd met alcohol en verse gember en zwarte peper toegevoegd. Ik ben benieuwd of alcohol ...

In forum Recepten

8 jaar geleden

Chris die heb ik ook geproefd op de BBQ en een 2e of 3e keer stoken zal hem zeker zachter maken maar hij is al wel gelijk goed. Dat is mijn ervaring met fruit en wodkagist uit stookwinkel. Zal het ooi...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hoi Danny, je doet niks verkeerd maar als ik turbo in de t500 stook dan vind ik de alcohol ook niet lekker. De ene turbo is beter dan de andere maar zelfs de betere turbo's brengen niet wat het zou mo...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hallo Pinodestoker ik ben zo'n 2,5 liter stokertje en wil ook graag wat experimenteren met suikerriet mellasse (25L), ik hoor het wel als het beschikbaar is Dan ben je wel wat van plan. Volgens mij ...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: vraagje over alkoholpercentage

Hoi Rene, ik kan niet in je portemonnee kijken maar koop dan liever gelijk de Grainfather als je weet dat die er toch komt. Je kan er zoveel meer mee als de t500 en zelfs professioneel stoken als je d...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

René het stoppen herken ik ook. Wanneer? Dat is extreem moeilijk als je geen systeem hebt zoals de t500/Grainfather. Juist daardoor krijgen we inzichten in ons amateurisme want die apparaten doen gew...

8 jaar geleden

Rene, Uitstekende vraag. Je kan geen 100% alcohol halen dus er blijven altijd onzekerheden. Je weet wel de hoeveelheid alcohol die uiteindelijk in de fles is gekomen en het percentage want daar heb j...

8 jaar geleden
RE: alambiek veel verlies

ff rekenen voor Chris. 90 kg druiven = volgens het grote interwebs het volgende: 90 kg druiven = 85% vocht dus 76.5 liter. gemiddeld suikergehalte van druiven rond de 12 tot 15%. laten we uitgaan van ...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
Pagina 160 / 277