Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 30 juni is genoteerd, 2 personen en een boerenfox en we boeken een hotelletje. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Hoi Ardy, Ik ben er bijna zeker van dat het gistbed voldoende capaciteit had/heeft om alle suiker om te zetten. Heb het zelfs wel eens 4 of 5 keer gedaan met het zelfde zakje gist. Zal je vast ergens ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Lummel dank ,ik verzekerje dat ik mijn best doe ik grijp zowiezo elke gelegenheid aan om te zuipen.ben vrijdag begonnen en nog niet klaar.hahaha ???gr.Chris.V en nog iets ik ben van adelijke afkomst.d... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Jij bent er gewoon bij! Na Jan van Stookforum heb jij het meest gepost. Tja dan is er geen feest als ChrisV en zijn zeer charmante vrouw niet zijn geweest. Jij bent de nestor en adel verplicht! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken maar als ik vanavond een likje teveel olie neem dan lijkt deze morgen uitgewerkt maar als ik dan tevroeg 1 of 2 biertjes drink is de totale stonedheid terug. D... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden He Nimrax, even nagevraagd bij mijn geweten en ze bevestigd dat ook de Schoonvader van Jan moest capituleren. Sorry was zeker te druk met de vrouw van Betweter. En Betweter met de mijne hoorde ik late... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Weet ik veel was stoned en dronken. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Was jij dat. Ik heb iemand de hele avond niet meer terug gezien. Dat was jij dus. Achteraf was het dus wel te veel als je het niet gewend ben. Wist ik ook niet hahahah. troost je leven is niet in geva... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik weet dat mijn schoonmoeder van gewone mais en suiker stookt,dus het zou moeten kunnen,ze verwarmd de mais eerst zo dat die zacht word dan suiker en bakkersgist er bij.gr.?Chris.V. Volgens mij word... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Recept voor een jonge en oude jenever Ahum was zeker nog in de bonen vannacht. Maar net gekeken bij de ton en dat wordt inderdaad geen stoken. Spijtig dat ik 4 kilo suiker heb gebruikt en niet ben begonnen met 2 kilo. Ook had ik achteraf ... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik denk dat je gelijk hebt Suzevoke en denk dat Hobbyman er geen product uitkrijgt wat een beetje lijkt op echte moonshine. Ik heb ook eens even op YouTube gekeken hoe ze nu wel die echte moonshine ma... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hobbyman, gewoon gerst moet gemout zijn maar kan je mais zonder die tussenstap wel omzetten naar suikers? Dat ga ik dan zeker proberen. Maar volgens mij zou die 12 kilo suiker al goed zijn voor 14 % e... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Recept voor een jonge en oude jenever Mono moest net pissen en dacht laat ik maar eens bij mijn ton kijken die momenteel staat te gisten en die ik vandaag wilde stoken maar dat gaat hem niet worden als ik het waterslot zie. Hoe zou je dit... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Recept voor een jonge en oude jenever Ondertussen gegoogled op alle jenevers, ik geef het maar op er zijn meer variaties in jenever dan er kerken zijn. Ik zou bijna zeggen, proefondervindelijk, de beste jenever, wodka of wat je noemt is z... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Recept voor een jonge en oude jenever Dank je Mono zit aan een wodka met verse jus helemaal gemaakt uit het zetmeel van graan met de Grainfather. Nog nooit zulke lekker wodka gezopen. En als ik stoned ben proef ik echt heel er goed. Ik we... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |