Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Recept voor een jonge en oude jenever Mono ben dronken en zelfs stoned maar moet toch even reageren, corrigeer me maar begrijp ik dat je nog nooit alcohol hebt gemaakt van alleen het zetmeel in graan? Hoe zou je dat product kwalificeren? ... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Dacht altijd dat aanlengen een burgermansdingetje was. Herman van Veen zong het al |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Barstje gistingsfles heheh je bent er weer. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Ook weer een leuke fietstocht dus met de conditie zal het vast goed zitten. Iedereen wil zijn specialiteit voor het voetlicht brengen heb ik de vorige keer gemerkt dus ga niet de Betweter uithangen ma... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Slaapt ze tenminste, de vorige keer ging mis want ze was helemaal krols door Betweter. Met een ongelukkige liefdesdaad tot gevolg die goddank geen gevolgen heeft gehad. . Nou bedankt, kon gelijk... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Ben ik gecastreerd? Dacht het niet dus Teuntje ook niet. Zijn zaad/libido zal wel beter ontwikkeld zijn , tegen die tijd zal hij 3 zijn dus kom maar op die teven op de camping zegt tie, niet mijn woor... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Leuk de eerste 2 kan je inschrijven. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes Kijk dan is dit ook weer opgelost. Nu naar snel het bos met de hond want die staat te jumpen! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes De rijdende rechter is allemaal show want je krijgt direct je vonnis. De satanische rechters doen met plezier een tussenvonnis met daarin de eis dat ze moeten praten. Hahaha, ik zeg niet voor niets Sa... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes Dan nog, ik kan en zal het klein houden. Een vrouw in de straat is onze poets maar die heeft een conflict over het recht van erfpad met haar buren verderop. Dit is tot een rechtszaak gekomen. Veel bur... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: "Drank" kruiden planten voor in de tuin Een morel voor kirsch. Als de vogels je niet voor zijn. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: graag jullie mening aan een beginner Ik kan met de T500 geen gistsmaak ontdekken. Althans niet met gist van Still uit stookwinkel. Gistsmaken heb ik wel eerder eerder gehad met Alcotec en dan met name Alcotec 24. Niet te zuipen (lees ron... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: graag jullie mening aan een beginner Cocktal, als je het echt heel erg goed wil doen hangt er wel een prijskaartje aan maar een heleboel dingen hoef je dan ook niet meer te kopen. Als je namelijk de Grainfather koopt met reflux en dome ... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes Hè Nimrax ben je er weer da’s leuk. Ik wist niet dat er grwoshops hun klanten niet hoeven door te geven. Deugt er toch nog wat in dit land. En ontopic voor mij hoeft stookwinkel ook niet op de pakjes ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Fruitpulp verwerken Helaas hebben de fruittelers in de Betuwe geen druiven |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |