Forum antwoorden aangemaakt

RE: Fruitpulp verwerken

Maar Lummel jij bent ook goed bezig.?gr.?Chris.V. hehehe, ja toch? maar jij bent de inspirator. Heb gisteren de groenteboer gesproken en een flesje gegeven effe afwachten dus, maar zou het niet gr...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Ok laatste update want we zijn al weer klaar. Heb 0,75 liter gehaald van 89% uit 10 liter graanmash. Goed te zuipen alleen nog iets te granerig die smaak is er bij herstoken af. Dus 7% en ik had in ee...

8 jaar geleden

Ik heb overigens ook weer wat geprobeerd. Vrijdag j.l. 6,5 kilo gerst geschroot en ben nu 10 liter met de reflux van de t500 aan het stoken Even voor de duidelijkheid - het forum is ook mijn geheug...

8 jaar geleden

Het is zo maar een idee maar stel je gooit de hele fruitpulp van laten we zeggen appels of druiven samen met het gist in een ketel op Stoom ( die heb ik namelijk dus aanbranden kan niet) zou ik het gi...

8 jaar geleden
RE: Rode wodka graan/sleebes

Aha, inderdaad bij het fietspad onderlangs de Grebbenberg. Ik ga maar eens een fietstochtje maken.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Rode wodka graan/sleebes

Hoi Erik, helaas geen sleebes op de site maar ik ga vandaag maar eens een flesje eigen gemaakte wodka van graan - die ik eerst gestookt heb met de Grainfather met dome en daarna herstookt met de reflu...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Rode wodka graan/sleebes

Ik woon op/nabij de Utrechtse Heuvelrug en ben al vanaf Rhenen, Elst en Amerongen/Leersum aan het zoeken naar Sleebes op de Heuvelrug. Wie weet deze te staan of wie kan ze leveren.Ik wil er rode wodka...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Chris ik word steeds jaloerser. Kan jij niet zo'n project als Pino opstarten? Gewoon druiven bij je ophalen en uiteraard daar ook een redelijke vergoeding voor vragen. Waar komt een kilo dan op uit de...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Hahaha

8 jaar geleden

Jongens het gaat toch geen doktersforum worden? Zometeen durf ik niets meer te zuipen. Maar voorlopig neem ik er maar eentje om alle ellende te vergeten. Proost. Oja, wisten jullie dat wietolie alco...

8 jaar geleden
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker)

Eindelijk, eindelijk eindelijk heb ik de tijd om wodka gemaakt van graan af te stoken. Ben altijd druk in het najaar. Maar goed, van de zomer ik denk augustus of september 3 vaten met Still Wodkagist ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: leuk artikel in ED over illegaal stoken op grote schaal

Ik ben niet minder gaan zuipen maar sowieso wel beter. Dat noemen we dan in de Betuwe " 2 vliegen in 1 klap". Woon daar trouwens niet meer. Stel je voor; brrr een Betuwse Deerne met d'r poten in de kl...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ik ga juist veel minder zuipen als ik vaker overhaal. Alleen proef ik veel vaker, iedere keer een klein nipje. Zo lekker. Ik hou uiteraard uit privacyoverwegmgem niet bij of ik aan het eind van de dag...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Chris ik heb ergens gelezen dat je een 2e keer druiven had gestookt en dat het beter was als de eerste keer (of zoiets) en in die zelfde post vroeg je naar mijn rum/wodka samen opnieuw overhalen. Kan ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Misschien zijn het domme mensen die commentaar geven maar de grootste oen is wel de stoker die staat te pochen dat hij ook nog een uitkering heeft en geld achter de hand heeft. Zo worden alle stokers ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 167 / 277