Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! Vreselijk om te horen. Heb je nog ergens olie kunnen krijgen? Ik weet dat het ook steeds moeilijker wordt om aan de juiste kwaliteit te komen want de repressie vanuit de overheid is enorm. Logisch wan... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! ik was bang dat het verbrand maar dat kan dus niet zeg jij Lummel? Ja en nee, ik heb wel eens per ongeluk olie een half uur op 200 graden gehad. Daarna was al het vocht eruit en de olie korrelig. Du... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Jongens doe niet zo moeilijk. Dat plantje werkt altijd, wel verwarmen niet verwarmen het komt altijd goed. 1.22 uur hedenmorgen en lig al uren te spacen op olie die niet hoger is geweest dan 80 graden... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Gerdy ik heb de Jack Herer 2017 bij een kennis van mij, wat een plant en volidig klaar dus 2018 moet ook kunnen. Chris het hoeft ook niet zo duur te zijn maar vind het grappig om eens uit regulier za... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Praktisch allemaal dezelfde vragen had ik toen ik lid van het forum werd. Maar alles wordt beantwoord op dit forum en hoe beter jouw vragen door jou worden geformuleerd des te eerder stook je een fant... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hallo, ehh Lummel? ik zet hem eerst hoog om hem snel op te warmen, voordat de damp 60 graden is en het begint te lopen zet ik hem zachter en wanneer het echt loopt stel ik het weer wat bij. de ketel l... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Er zijn planten in de markt die ongeveer net zoveel CBD als THC produceren maar denk niet dat je dat moet willen. Een kilo industriële hennep kost ongeveer 125,- en een kilo van een THC plant al gauw ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Da's een behoorlijke vlam ben je aan het verwarmen of aan het stoken m.a.w. stook je niet te hard? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Ze lopen niks mis want THC is al synthetisch gemaakt en gepatenteerd. Dit zijn de jongens die aan de touwtjes trekken en de hoeren die wij politici, ambtenaren en de rechterlijke macht noemen zullen ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Aan iedereen de beste wensen voor 2018 en veel stookplezier! Jij ook Jan en alle mede forumleden. We hebben veel geleerd afgelopen jaar, was nooit gelukt zonder dit forum, maar zeker het rumproject was verdomde geinig en ik ga zo weer weer een borrel kirsch/wod... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Heb begrepen dat je van CBD niet echt stoned raakt, dus olie uit het blad extraheren, en je hebt een hoog niveau CBD, maar een laag niveau THC. De werkzame stof is namelijk CBD, THC werkt dan wel weer... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Erik, welkom op het forum wat naar te horen dat je geen reuk hebt. Ik maak nooit cuts want weet nooit welke ik nou echt de lekkerste vind. Wel stook ik 2 keer tot ongeveer 50% en dan vind ik het l... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnen op gas stoken? En zorgen dat je niet kan struikelen want de opvangfles wil je niet omschoppen richting open vuur. Maar dat kan je zelf ook verzinnen natuurlijk. Ongelukken gebeuren door slordigheid en zuinigheid ( t... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnen op gas stoken? Daar ben ik jaloers op, die grote hoeveelheden fruit die jij te verstoken hebt. Man man wat bof je daarmee. Ik heb dure kirsch gemixed met wodka uit graan en dat smaakt ook geweldig. Misschien wel lek... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnen op gas stoken? Binnen stoken is veel beter want je kan de temperatuur veel beter regelen want een windvlaag kan al van invloed zijn. Nooit weglopen want als de waterdruk wegvalt krijg je alcoldamp en dat wil je niet... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |