Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Klopt Chris. Je bent een wijs man! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" blijf baas over de fles.gr.?Chris.V Wijze raad, Het leven gaat met pieken en dalen en het loopt niet altijd zoals je wilt. Heb vandaag een grote zakenpartner eruit geknalt. Ergerde me al een tijdje... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Chris, Ik had je al gemist. Wat erg. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: CLASSIC TURBO 8 YEAST stinkt Ieder mens is anders maar ik vind deze gist juist uiterst fris ruiken. Zet er maar eens alcotec 24 of 48 tegenover. Dn ruik je het, proeven waag ik me niet eens aan! Ik weet dat die zakjes alcotec wer... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Anticyclisto, Van die kruiden weet ik niks, ben maar een amateur maar van de zomer veel geëxperimenteerd met de Grainfather. Ik kan je wel vertellen dat de kwaliteit van wodka gemaakt met graan v... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom ook van mij, Waarom is het niet goed gelukt? Ik heb er zelf wel eens over gedacht om gin te maken en daar is de Grainfather perfect voor. Ik zou eerst gemout graan laten vergisten, kost ongevee... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Ik heb een vat vol, met dank aan Pino. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Klopt Jan, 1 januari is de stoelendans weer voorbij. Ja alles goed, heb geen reden om me druk te maken. Heb goede partners. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Ah kijk, dat valt weer mee 🙂 Ik dacht jij hebt vast zo'n oven onder je fornuis. op beefensteak geven ze ook een oven van 60 cm aan. Ik denk dat ik hier in huis niet veel kwijt kan van het vlees, maar... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? In mijn bed. Heb nog vaten te gisten voor wodka met graan maar kom er niet aan toe. Ik zuip wel de kirsch die ik van de zomer voor de derde of 4e keer gestookt heb samen met wodkagist. Gaat hard. Te s... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Mooi gevonden hoor en het kan altijd goedkoper maar laten we ons niet gek laten maken. Water kost geen drol en elektriciteit ook niet. Of haal je liever zooi in Duitsland? Alsof benzine niks kost. Me... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik gebruik een vat van 200 ltr.buiten staat nog een regenton van 200 ltr,als het water van mijn koelvat te warm word pomp ik het bovenste welk warm is er uit en laat dat in emmers lopen en vul het koe... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Hahaha en niet verder vertellen. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Man ik ben verliefd en de bouwvakkers ook. Links vind ik nog net een milliliter moonshine lekkerder. Maar daar kan een ander anders over denken. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Echt leuk gemaakt Nimrax. Serieus, en nu ga ik een biertje en een smeer olie nemen want krijg zo weer bouwvakkers over de vloer. Letterlijk en ben dus verbannen naar de cave en dat voor 24 uur want er... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |