Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Zo zeg wat een snoepjes rond 23 minuten, daar wil ik wel een moonshinetje of wat mee drinken. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Moonshine Muziek. Precies de Ketel kan je veel vertellen hoe de stook verloopt en tegelijk kan je je zonden overdenken terwijl je - haast gehypnotiseerd - naar de vlam onder de ketel staar met een biertje in de hand. D... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Moonshine Muziek. ik luister naar ketelmuziek net als Chris. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hallo Nimrax, ja ik hou angstvallig de voorraad bij stookwinkel in de gaten, ha, ha.Het zal je maar gebeuren dat als ik eindelijk mijn budget bij elkaar heb vergaard, die ketels tijdelijk niet leverba... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Valium bestaat dat nog? Nam vroeger wel eens oxazepam mee van mijn moeder want dat werkt goed bij een kater als je rusteloos in je bed lig van de drank. Kennen we allemaal. Maar met eigen drank en oli... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: ARAK In deze docu kun je zien hoe heel donker Afrika plat ligt door bananen moonshine... ps.ze pleuren gewoon de voorloop terug. Idioten. Dan zijn het zeker idioten, eerst opvangen en daarna weer ter... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: ARAK Het zal vermoedelijk geen Nederlands kraanwater zijn om te verdunnen en dat vind ik al ranzig, gezuiverd water (100%?) van andermans shit en medicijnen. Dus doe inderdaad maar niet. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: ARAK In het grootste moslimland van de wereld? Leuk dat dit op Bali nog kan in veel andere delen van Indonesië hoef je dat niet proberen. Ik zou het wel grappig vinden zo'n stokerij te bezoeken. Tja Oenga ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ik heb door dit gezeik geen tijd gewoon om video's en sound te edditten...sjongejonge... komt nog van alles aan to enterain you...pfff Nim bijna overspannen... Waar zit je weer op te broeden dan? Zol... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Uien ja of nee? En ik neem uw item UI-terst serieus Gna gna gna |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Uien ja of nee? 😉 Cheers!! hahaha hahaha, die is echt leuk. Hoeveel suiker zou er in wiet zitten? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie We zijn niet elke dag bezig met stoken natuurlijk, bovendien is het forum nu ook een grotere databank dan een half jaar gelden en daarnaast is er - naar mij mening- wel wat zelfcensuur ingeslopen met ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie de meeste leden zijn ondertussen druk met stoken om liefdesdrankes te maken zodat ze moeder de vrouw daarna eens goed te grazen kunnen nemen. Dan zijn ze ook weer tevreden en kijven ze wat minder en k... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Kunnen alle graansoorten gemout worden? Ik heb net 1,5 uur 6 kilo gemout graan op 64 graden gehad en het resultaat was 23 liter met een sg van 1058. 18 liter water en 12 liter spoelwater. Dan heeft mogelijk de ongemoutegerst toch iets gedaa... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Kunnen alle graansoorten gemout worden? Doe jij geen jodium proef Lummel? Dan weet je dat alle zetmeel is omgezet. Munckerik, dat uitmaschen doe je toch alleen met bier waarbij je voor een deel onvergistbare suikers wil houden voor de smaa... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |