Forum antwoorden aangemaakt

RE: Vraagjes over Destilleren.

Chris, je kan me gek vinden maar in het laatste gedeelte wat iedereen weggooit en vindt stinken zitten wel veel smaken. Ik heb die " rotzooi" die de meeste weggooien bewaard ten tijde van mijn rumproj...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Kunnen alle graansoorten gemout worden?

Ik heb vanmiddag 5 kilo gemout gerst en 2 kilo gewoon gerst in de Grainfather gegooid. De vorige keer dat ik het zelfde deed - en mij had voorgenomen het nooit meer te proberen - had het geen enkel nu...

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: Waarom zelf stoken? - Mijn ervaring...

Juist Chris, alleen nog de poen afpakken en iedereen zakgeld. er zal geen protest volgen net zoals bij het afpakken van het eigen huis. wat stoppen ze in ons drinkwater?

In forum Stookforum

9 jaar geleden

,een rechechercheur vertelde mij die mankracht hadden ze beter kunnen gebruiken om het kind te zoeken,en daar denk ik nog vaak aan,dat kind was minder belangrijk dan die plantjes.gr.??Chris.V. Kind...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Nimrax, we leven niet in een democratie. Daarom begrijp ik niet dat mensen in overheidsdienst willen werken. Ik heb in de plaats waar ik woon een heel dossier over corruptie en het de gemeenteraad mee...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Is me nogal niet wat, 2,5 maand in afzondering. Maar inderdaad verraden doen we niet al ben ik niet zo mild bij kinder of dierenmishandeling, pedofilie en dat soort zaken. Maar die ben ik goddank nog ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Veiligheids tips topic

En kraanwater vol medicijnen en hormonen van vrouwen die de pil slikken. Dan blijft alleen alcohol over om gezond te blijven. Net als in de Middel-eeuwen. Wat hebben we toch veel bereikt.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

En zelf staatswiet produceren. Nou weet je ook waarom de thuisteler kapot moet. De overheid wil gewoon alles in handen hebben de burger krijgt zakgeld. Maar dat kan je zelf verhogen, hoe politiekcorre...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Help! Mijn eerste run ziet er melkachtig uit!

Ik heb dat ook wel eens gehad met graan en wist ook niet wat het was. Dacht aan schimmel maar dat kon ook niet. Schuim lijkt me inderdaad de oplossing van het raadsel. Ik stook sowieso 2 tot 3 keer e...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Idd, Waldstoker. En in het kader van preppen/veiligheid, handig om 800 liter water voor de hand te hebben. Bij kraanwater uitval kun je het destilleren en heb je veilig drinkwater. Maar een regenton k...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Nimrax, wat ben jij een rat! Hahaha. Heb net weer 50 kg gemout gerst opgehaald. Gewoon 6 kg gemout gerst in stukjes hakken ( schroten) en de Grainfather in. Zo simpel kan het leven zijn. Ben weer i...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Daar zeg je wat Nimrax, bezat je niet, proven moet natuurlijk en blijf in de buurt. Daar wil ik aan toevoegen dat je je ook moet realiseren dat een stook lang kan duren. Langer dan je denkt. Dus niet ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Mooi experiment maar voor 1 euro de kilo heb je gemout gerst door een professionele mouterij . Ik heb het namelijk ook geprobeerd met gewone ongemout graan (gerst) en het deed niks in de Grainfather. ...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Veiligheid zou eigenlijk een apart topic moeten zijn en zelfs een vast topic. Veel veiligheid kan je kopen voor een paar dubbeltjes per stook. Bijvoorbeeld gebruik voldoende koelwater zodat er geen da...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Hoi Rob, dat ziet er echt gelikt uit en over de veiligheid zou ik me maar geen zorgen met zo'n prachtige plek maar eerder de wind. Heb je daar geen last van tijdens het stoken?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 171 / 277