Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Vraag over mijn mash Ik heb net een gistton rum open gemaakt die ongeveer 3 maanden heeft gestaan. Ik zou aan Pino moeten vragen hoe lang precies hij kwam ze brengen tijdens zijn vakantie, maar geen enkele probleem. super... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ok, is weer een andere tak van sport die ik nog nooit gedaan heb. Ik ga appelsap laten vergisten en herstoken tot de ultieme frisse wodka met appeltonen die eindeloos zacht van smaak is. Een beetje zo... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Wat ga je doen? die 20 liter vergisten of met gelijk met suiker beginnen. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak zo dat ziet er profi uit. Had dit ook in gedachte maar het leven liep weer even anders dus ga maar de appelsap kopen bij de fruitboer. Maar eerst weer gemout gerst halen om wodka van te stoken om als ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: goed gedaan ? Chris mooi dat je ook tot de conclusie komt dat de fruitsmaak erin blijft. Als ik wodka maak van gemout gerst en dit 2 tot 3 keer herstookt in de t500 reflux en daarna nog een keer in de Grainfather m... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: goed gedaan ? En toch begrijp ik je punt niet en als ik het niet begrijp zal een nieuwkomer het ook niet begrijpen. Heb je het nu over een reflux zoals de t500 of een gewone ketel (alambiek) of als 3e variant een s... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: goed gedaan ? Monoblock, kan je uitleggen waar je heen wil want ik kan er niets van maken. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: goed gedaan ? Bertus, ik denk dat er meer in had gezeten en dit valt - volgens mij- onder de noemer alcoholmisbruik. De ene ketel is de andere niet maar dit is behoorlijk alcoholmisbruik. Nimrax is de smartstill ex... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste stooksel. Klopt hoe harder de alcohol loopt des te meer water komt er mee. Ik vind het allemaal niet zo interessant. Echt richting 95 plus haal ik met de Grainfather als ik stook op vermogen. Maar dat duurt wee... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste stooksel. 2 tips zelfs. Altijd doorstoken tot de alcohol er helemaal uit is anders is het alcoholmisbruik. En probeer te stoeien met de temp van het koelwater. Rond de 52 tot 55 graden haal je het hoogste perce... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Meer emotioneel aan het overdenken wat er beter had gekund. Whatever, lekker toch? He Nimrax weer wakker? En hoe was de ontdekkingstocht naar je vrouwelijke kant. Hahaha. Lag gisteren met mijn been... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Tsss wijf! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" he Nimrax, ook aan het spacen? Ikke wel. Moest trouwens aan dit nummer denken n.a.v je spannende post net. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook onderbreken Lummel daar heb je weer gelijk in,ik heb ook tijd genoeg om achter de ketel over mijn zonden die ik de laatste 65 jr.uitgespookt heb te denken.?gr?Chris.V. Hoe gezegend ben je dan? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook onderbreken Hoi Chris, Lui wil ik niet zeggen. Ik heb alleen weinig lust om met veel inspanningen niets te bereiken. Is net wat anders. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |