Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stook onderbreken

en dan krijgt mij niemand bij de ketel weg.dus begin als je zeker weet dat je het afkrijgt.gr??Chris.V. Ken het van vroeger maar nu niet meer leve de t500 en nog beter de Grainfather, beetje stroom...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Stook onderbreken

Ja je kunt je stook onderbreken en de volgende dag verder gaan. Uiteraard is je voorloop dan al weg. Nadeel is dat je het geheel weer moet opwarmen dus kost het extra energie. Dit vind ik erg ingew...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: risico's en symptomen drinken geconcentreerde alcoholische drank

Maar de naloop begint bij mij al bij 50-55%. Dan komt die vervelende smaak al licht tevoorschijn en bij 30-40% is de drank gewoon niet lekker meer. Dat is bij mij ook zo en vermoedelijk bij iederee...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

@ Gompie Kan er niks aan doen moest lachen!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Dus dronkenschap hoort hier niet echt bij, lijkt me. Waar stoken we dan voor? Ga nu weer 50 ml wodka van rond de 80% mixen met ongeveer 2 dl verse sinasappelsap. Heb ik een lekkere borrel mee.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ik meng mijn wodka van rond de 80% niet maar drink hem wel met verse sinaasappelsap. Proeven doe ik gewoon met mijn vinger alleen iets te vaak want wordt toch wel aangeschoten. Commerciële rum kan ook...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Cuts

Op een gegeven moment proef je toch het verschil niet meer. Ben overigens nu weer kirsch met wodka van graan aan het verstoken. Om precies te zijn alles wat onder de 75% uit de ketel is gekomen mik ik...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Cuts

Alleen als je kaal bent is het niet erg.

9 jaar geleden
RE: we zijn in het café,dus bar babbels.

Hopelijk houdt de moeder dit hondje wel. Wist niet chihuahua's zo kwetsbaar waren. Maar dt zijn wel meer rassen tegenwoordig daarom heb ik gewoon een " Boer". Die zichzelf overigens net heeft terug...

9 jaar geleden

Ach wat een drama. Ook voor het diertje zelf.

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Als je alcohol maakt voor likeuren wil je dat niet doen met een alambiek want dan komt er teveel gitsmaak mee, althans is mijn ervaring. Hiervoor moet je toch echt de t500 hebben. Ook heeft Erik een p...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Chris gefeliciteerd, zal gauw mijn werk afmaken en er zo een kirsch/wodka met verse jus op nemen. Voor de gelegenheid nu wel een gele rakker opengetrokken. Het is immers half 10 geweest. Proost!

9 jaar geleden
RE: Rustiger op t forum

Tenzij Jan's vrouw zijn opmerking leest. Kan hij wel eens tijdelijk zijn ogen hebben dicht zitten.

9 jaar geleden

We gaan het zien.

9 jaar geleden

Ga zo venkel in de t500 alcohol gooien, ben benieuwd of ik het ouzo effect krijg bij herstoken en hoever het van pastis af zit. Jaja het houdt je van de straat.

9 jaar geleden
Pagina 173 / 277