Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rustiger op t forum Hahaha, ze lijkt op dr moeder zeker. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Rustiger op t forum Misschien moeten we dan met zi'n allen " Betweter, Betweter.. " gaan schreeuwen en komt tie snel terug. Onuitstaanbaarder dan ooit uiteraard hahaha, weet niet of iedereen dat kan hebben, ik wel uiter... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Rustiger op t forum Of juist wel en is tie aan spacen hahahah. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Rustiger op t forum Is " Betweter" weer vrij dan? Die naam moet je veilen! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Rustiger op t forum Ik mis Nimrax al een tijdje. Of is tie winterslaap? Zou zo maar kunnen! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Eau-de-Vie van stoofperen? een refractometer kopen voor ongeveer € 30,00 in stookwinkel kan je het suikergehalte meten en als je boven de 6% uitkomt vergisten zonder suiker en anders wat extra toevoegen zo zou ik het doen. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Eau-de-Vie van stoofperen? Even voor mijn duidelijkheid; ik kook de peertjes conform recept (met suiker, kaneel, stukje kruidnagel, wat rode wijn) Het geheel doe ik in mijn vergistingsvat en doe er gist bij en laat het vergiste... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Dumo's whiskey met gerstemout, de maïs methode Hoi Dumo heb het net zoals jij gedaan alleen kreeg ik advies om ongeveer 4,5 kilo te gebruiken, ongeveer een uur op 65 graden en daarna spoelen met ook ongeveer 16 liter water van 65 graden en daarna ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Lummel... Vraagje.... Hem je niet ook t idee dat de drank na ieder keer overhalen steeds zachter wordt? Mn kersen nu al 3 maal overgehaald.... Steeds geproefd.... De drank was zo zacht dat ik Mn meter... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Een update. Hoe vaak overhalen en hoeveel smaak verlies je? Heb nu wodka ( alleen graan en zakje still's wodkagist) gecombineerd met kirsch ( wel wat suiker toegevoegd) en drink dit nu afgestookt m... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Schone alcohol in een eiken vat Jan, en toch niet helemaal. Kwaliteit kan ik wel herkennen maar ik zag net ook dat je classic whisky hebt. Die had ik beter gekocht denk ik. Maar smaken verschillen en daarom zijn ze er ook in meerder... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schone alcohol in een eiken vat Gompie deze, maar ik ben het niet met Jan eens " even schudden en klaar" dat wordt misschien een teleurstelling.Hij wordt wel met de dag beter. De mijne stond een kleine week en ik vind hem zelf ook a... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Baalder, toe maar gewoon uit het niks een Grainfather met alles erop er aan. Maar hier ga je absoluut geen spijt van krijgen. Eindeloos spelen, experimenteren en alles computer gestuurd. Goed geda... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Schone alcohol in een eiken vat Ik ga het toevallig zo proberen, Dit kan niet mislukken hoop ik, kirsch van fruit herstoken met wodka van graan gemaakt. Veel beter zal je het nooit kunnen kopen. Nu maar hopen. Het gaat trouwens wel... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schone alcohol in een eiken vat Ik heb gestookte wodka van graan gemixed met Kirsch. Lekker man, daarna nog een beetje herstookte citroen toegevoegd en het werd nog lekker. Ik vraag me nu af wat de smaak zou zijn als ik deze samen h... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |