Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Peren recept Klopt Chris, het kost wat investering om ze te onderwijzen, en kunnen ze behoorlijk eigenwijs zijn, maar heb je geduld, dan heb je ook wat. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Nee echt niet, de smaak kom terug. Heel vreemd. Zoals gezegd ik stuur jullie een sample heb alleen het adres van Chris nodig, Chris als je wilt zeg even als je het met pm doet want mijn hele mailbox v... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Chris, ik proef hem nu weer en het wordt steeds beter. Ik ga hem nog een 4e keer overhalen en ik stuur Jan, jou en Nimrax even een sample. Ik verdun hem dan niet, gewoon zoals hij uit de Grainfather k... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? Hahaha, Ik ook niks tegen anderen zeggen he? Zo leuk om s' nachts de berg op te klimmen ( Utrechtse Heuvelrug) in het pikkedonker. Moet je stoned doen is helemaal spektakel zeker als er een bosuil in ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Correctie, is pas de 3e keer. En de eerste voorloop is er inmiddels en deze is smerig. Dat zat dus allemaal in mijn kirsch. Benieuwd wat het zo wordt. Ik ga sowieso een 4e keer doen. Ik stuur je als ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? Ik zou liever een nachtkijker kopen. Kan ik s'nachts (stealth) de panda's uit Ouwehands Dierenparkt halen. Zijn me toch vetzakken! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Ik ga nu voor de 4e keer kirsch overhalen. Hij wordt steeds beter. Echt geen smaakverlies. Sterker, je zou het water een moeten ruiken waar ik steeds mee verdun, iedere keer opnieuw, dan lust je nooi... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? Dumo, Zolang de soldaten die naar het front worden gestuurd worden maar hun verstand gebruiken. Maar dat doen ze waarschijnlijk niet. Zonder soldaten geen oorlog. En ik zit er niet op te wachten want ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? Maar als we gaan gaan we met z'n allen. Je zal er alleen op moeten rekenen dat je een paar dagen zonder overheid zit. Dan is het ieder voor zichzelf dat bewijst deze "prachtige rechtsstaat" op st Maar... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? Nimrax we zijn hier allemaal piraten toch? Ach preppen, daar hadden we het over. Ik troos me met de gedachte " als we gaan gaan we met z'n allen ". Heb je eten in huis komen ze het vroeg of laat toch... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Chris vandaag voor de 4e keer rum overgehaald en de smaak is gebleven maar intenser en veel lekkerder. Man ik blijf maar proeven. Er is geen voorloop en naloop meer, alles smaakt perfect. Dit is de la... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereid op een ramp? Da's inderdaad een goeie, ik heb er 2 maar zorg altijd dat er eentje vol is. Toch een lekker gevoel. En binnenkort wil ik een filter bij je bestellen voor alcohol/water te zuiveren, kan dat regenwater... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereidt op een ramp? Ik leg geen voorraden zolang er niets gebeurd want dat bederf toch maar. Maar met contant geld kan je altijd voedsel kopen ook zonder kassa's. Niet bij de AH misschien wel bij de kleine ondernemer, te... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Ben jij voorbereidt op een ramp? Misschien is het wel het handigste om 10 kilo gele madam Jeanette op alcohol te leggen en als de wilde hordes door de straten gaan kan je ze bekogelen. En wat contant geld is ook niet verkeerd. Let op... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. Ik ben nu voor de 4e keer rum aan het stoken, daar zit niet of nauwelijks methanol in maar ik merk wel dat er geen voorloop meer is alles smaakt perfect vanaf de eerste druppel. En dat was drie keer e... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |