Forum antwoorden aangemaakt

RE: Materiaal voor de beginner

Klopt je komt bij elke stook een stuk hoger en je leert zo ook stoken (de kunst van geduld). De T500 zet je gewoon aan. Je hebt dus meer aan een alambiek.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

Nimrax, tjonge maar 80 watt. Ik ben al benaderd door energiebedrijf of de behoefte voorlopig voldoende is anders overwegen ze een kerncentrale voor mijn huis.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

citaat jvdbossc " Ja dat heb ik met drank ook. En dan s’ochtends een manier vinden om het verblijf in te korten.." Tip Lummel, gewoon s'morgens wegsluipen en natuurlijk de avond ervoor een vals telef...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik vergis mij enkel van fles s'avonds 🙂 Met drugs vergis ik me wel eens vrouw.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Kan je met een smartstill ook een fijnstook doen? Wist ik helemaal niet ik dacht dat het net zo'n apparaat was als de t500. Gewoon gaan.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Helm proper krijgen.

Zie je wel, kon niet van mij zijn. Maar inderdaad wel mooi gepoetst.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Zo handig denk ik doorgaans niet. Het liefst gooi ik alles gelijke de vaatwasser in al gebruik ik voor de helm een karcher stoomreiniger. Maar daar krijg ik hem niet zo schoon mee. Hoeft ook niet volg...

9 jaar geleden

Recept van lummel citroen uitpersen bloem en zout en schuursponsje Was ik dat echt? Zo ja dan ben ik vergeten.

9 jaar geleden

@Nimrax ben tegen drugs. Zijn we hier op het forum allemaal vandaar dat we zuipen.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Ik heb de tails heel langzaam gestookt en kon hem nu proeven. Als het terug gooit zal je het nooit weten of je het zo mooi terug krijgt. Maar je moet wel zorgen dat je de ketel niet droog kookt. Dus a...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

van rum 3 en rum 2 dat waren die emmers waar ik tijdens de gisting suiker bijgedaan had en niet meer wilden gisten, kun je lezen op de vorige pagina. van deze twee heb ik de dunder ( uitgestookte stoo...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)?

Dat herken ik wel vroeger ( 3 maanden geleden hahaha) ketelmuziek! Zal ik het ooit gaan missen? Vast, maar nu even niet.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Mooi he die Grainfather, en ondertussen kan je inderdaad je vrouwtje nog een beurt geven ook. Beiden gelukkig! Ik ben nu voor de 3e keer rum aan het overhalen op 20% vermogen. Die 500 ml tails is iet...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

trouwens ik ga nu rum voor de 3e keer stoken en de tails de 4e keer. Zo weet ik hoeveel smaak ik kwijtraak of win dat kan volgens mij ook gezien de stook van gisteren. Maar je verliest ook veel, ik sc...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Die bedoelde ik ja. Maar met 92 procent moet je het ook schoon kunnen krijgen toch. Verdunnen heeft geen zin, moet ik het weer stoken om op 92 procent te komen. Enne, alcohol werkt super als je de ket...

In forum Grainfather

9 jaar geleden
Pagina 178 / 277