Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! de Grainfather heeft een langere doorzichtige slang voor de koeling en ik zie heel vaak belletjes lucht vanuit de waterleiding meekomen, en dan ontstaat er een klein cycloontje in de bocht van de slan... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik zag trouwens ook steeds meer Grainfather onderdelen in stookwinkel inclusief schoonmaakspul. Nou heb ik ondertussen aardig wat voorloop verzamelt voor mijn moeder die de ramen ermee wast maar kan j... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Klopt zag het nu, een paar dagen geleden kon ik die op de site van Jan niet vinden vandaar de verwarring. Ik ben benieuwd. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik volg de discussie met interesse maar wacht even jullie ervaringen af, ik ben niet zo handig. Maar nu zie ik dat een filter 5,95 kost en laatst zag ik ergens volgens mij stookwinkel 10 filters voor ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky / Vodka maken van 5-granenmix paardenvoer Ik heb nog 2 tonnen met gemout gerst staan die ook gestookt moeten worden. Ik vrees ook een beetje voor overheersing van het graan ik wil niet dat hij de jenever kant op gaat. De laatste 5 kilo ( van ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Chris, ik heb een andere ervaring met rum, die wordt echt beter en de smaak intenser. Ga morgen of overmorgen een gedeelte van kirsch de 2e keer overhalen. Heb het gevoel dat de kirsch er ook beter va... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Ik zou hem ook niet willen missen, trapte er laatst bijna op toen ik hem naast me neer had gelegd, maar gelukkig net niet pffff. Zou sowieso wel fijn zijn als die dingen zijn te bestellen zonder lange... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ja en we zijn nog niet klaar want ik ben nu rum van pure melasse voor de 2e keer ( en de tails de derde keer) aan het stoken en ik vind hem alleen maar beter worden. Zacht en flinke dropsmaak. Nou ben... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Dat klopt. Maar echt heel handig als je nauwkeurig op vermogen wilt stoken. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Die is inderdaad van de lambiek condensor en belangrijk om heel precies te kunnen stoken. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Jan, een echte ontknoping. Man man man, ok, oordeel van een expert. Die van jou is beter qua smaak maar de mijne vindt hij lekkerder om te drinken. Hahaha, mooi project toch? Ik nu weer terug naar d... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) hahaha ik ook, en dat glaasje doe ik overigens ook. Even wachten ik verwacht hem over een paar uurtjes. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Jan heb je pakje binnen en geproefd. Qua geur is de jouwe veel beter, zegt mijn vrouw ook ( noem even de naam niet omdat mensen te makkelijk kunnen associëren en wil een beetje anoniem blijven) maar t... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Zie je wel, vond ik ook. Moet Jan zijn kirsch nog proeven maar die bezorger is hier altijd laat. Hopelijk zet hij het pakje voor de deur want ga nu eerst naar het bos. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky / Vodka maken van 5-granenmix paardenvoer Zo simpel kan het dus allemaal zijn, als je het maar weet. Ik ga trouwens zo 2,5 liter stinkende tails van rum melasse opnieuw stoken. Gemiddeld 40% dus hoef eigenlijk niet meer te verdunnen maar doe ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |