Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Whisky / Vodka maken van 5-granenmix paardenvoer Niet alleen humor maar ook knap. Prachtige tutorial, al was het waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar ook van plagen ben ik een grote fan en Skoldt kan het hebben hahahah. Heb je daar software voor moe... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? ja de blaadjes gaan weer vallen maar gelukkig kom ik de winter wel door met rum, kirsch en Calvados als het even mee zit nog whiskey ook. Het was een profijtelijk jaar hier op het forum heb nog nooit ... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Volgend jaar dan maar een stokerij in Andalusie Nimrax? Cordoba bijvoorbeeld is prachtig, maar er is vast veel meer te vinden. Voordeel je kan met de High speed trein. Vind ik altijd leuk, even vliege... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Kan ik me voorstellen al wordt hier ook geklaagd als ik Op het eind zit dan gaat de alcohol serieus stinken. Daar heb je in de schuur geen last van. Zit zo meteen weer lekker met een biertje op de ban... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Quirijn, Maar meten is weten hè? Chris, 2 keer stoken kost met een gewone ketel ook 2 keer zoveel tijd, gas en water dan moet het echt meerwaarde hebben. De Grainfather stel je super nauwkeurig in en ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Whiskey wordt trouwens ook vaak minstens 2 keer gedistilleerd las ik net en sommige merken zelfs 4 keer en er zullen er vast nog wel zijn die vaker zijn gedistilleerd. Ik ga heb er ech zin in om dat ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Dan zullen die flessen wel serieus geld kosten. Ik ga het in ieder geval proberen. Verknoei ik de kirsch dan heb ik sowieso top wodka. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestook (overgehaald)? Het lijkt me ook niet verstandig maar als ik het niet probeer weet ik het ook niet. Dus ga het toch met 2,5 liter proberen en dan zo langzaam mogelijk stoken. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestook (overgehaald)? Met de Grandfather op 25% vermogen komt de beste alcohol eruit met een verschil van ongeveer 5 graden tussen de inhoud van de ketel en de condensor is me opgevallen maar leer elke keer bij. Ik ga het ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestook (overgehaald)? Dat was inderdaad mijn vraag, en gaat dat niet ten kosten van de smaak, m.a.w. maak je hem niet neutraler en hou je uiteindelijk wodka over.? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Lummel ... .wat ga je in gods naam doen met al die eau de vie .. Kers 🙂 Nou dat zal ik je zeggen, ik ga hem voor de 3e keer stoken want ik heb iets heel grappigs ontdekt met de Grainfather. Ik heb ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
Wie heeft wel eens alcohol 3 keer gestookt (overgehaald)? Ik kan me nog een discussie op stookforum herinneren dat sommige wodka's wel tot 14 keer worden overgehaald. Nu heb ik het wel eens 2 keer gedaan maar nooit 3 keer. Wil het voor de gein proberen met k... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! En nog een verjaardagskalender ook. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Het barst hier kennelijk van de miljonairs op dit forum als ik dit allemaal zo lees. Mag ik ook lid worden van die club? |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik hou ook niet van al die smaakjes. Maar voor nog geen tientje kan je geen buil vallen en still's turbo met vloeibare kool vond ik verassend veel beter dan Alcotec 48. Dus neem de gok. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |