Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Nou dat was echt een klus, ik had beter aan het werk kunnen gaan maar dat gun ik de fiscus niet. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Dat is ook de reden dat Still Whisky wil proeven en vergelijken wat ik altijd heb in huis voor visite, johnny walker red. Vanaf zwart begin ik hem overigens wel te waarderen maar red is zooi. Vandaar ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik zie dat copy/paste van je site niet goed is gegaan met die koeieletters, in ieder geval bedankt en ik ben heel benieuwd naar de Calvados. De € 3,25 heb ik inmiddels ook over gemaakt dus we zijn wee... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) En klaar, er kwam nog 20% alcohol uit maar deze stonk, trouwens al vanaf 40%. Dit was het krischproject 2017. Ik heb nu een liter of 8 tussen 70% en 80%. Nu nog naar 40 of 50% verdunnen en dan ben ik ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Grappig, ik heb vanmorgen kirsch gemengd met spa tot ongeveer 40% en nu komt er nog ongeveer 40% uit de ketel. Smaakt niet meer en scherp. Ik geloof dat onder de 50% de naloop begint. Deze gaat in ie... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Jan excuses nou word ik echt vervelend maar ik kijk nu weer in je winkel en zie dat je prestige Essence voor calvados heb, mag die ook nog mee dan maak ik zo € 3,25 over. Prestige Calvados Essence |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Geregeld. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Nee joh, ga ik nu effe regelen kan geen rek nummer van je vinden op de factuur of kijk ik verkeerd? |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Nee ik wacht wel een dagje op het pakje al ben ik wel benieuwd naar de refractometer. Ik zal even vragen of mijn lieve vrouwtje zo wil overmaken. Doet ze vast direct voor je hahaha. € 10,69 klopt toc... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ja als experiment en een zakje vloeibare kool van still's want daar ga ik even serieus werk van maken. Heel benieuwd. Dat zou € 10,69 zijn toch? Zal ik dat voor het gemak even overmaken of heb je liev... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Still Spirits Classic, Finest Res. Scotch whisky (2,250 liter) Is mijn pakje al weg? Anders maak ik gauw geld over want dit lijkt me leuk om te proberen en aan whisky kenners te laten proeven. Maar... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ok, is bij mij niet gebeurd gelukkig nog kraakhelder. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Hmm, heb net 170 ml van 62% ( loopt nog prima maar 78% haal ik niet meer) gemengd met 120 ml spa rood uit de koelkast die bubbels gaan er toch wel uit. Waarom laat jij het water op gelijke temperatuur... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik zag het, ben heel benieuwd. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Mijn kirsch met kraanwater is trouwens al weer bijna op en ik begin hem al aardig te voelen. Blijf nippen ondanks het kraanwater. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |