Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) p.s. Kun je niet gewoon een fles Spa Blauw kopen inplaats van te distlleren? Zonde van je tijd en je energie. Flessenwater heeft een heel goor smaakje, dat proef je wellicht niet direct maar als je ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Lees net mijn reactie boven nog even door wil daar ook nog aan toevoegen dat je (na enige ervaring) precies kan zien wanneer de middenloop begint, de temperatuur in de ketel loopt op terwijl deze bove... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Scoozy, mooi dat je het vermogen kan regelen voor 16,00 maar ben het sowieso niet met je eens dat het deksel van de t500 al bol genoeg staat en de temperatuur kunnen volgen zowel in de ketel als boven... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb de eerste ook weer even geproefd en die heeft inderdaad meer smaak maar is ook scherper. Ik weet eigenlijk niet welke ik beter vind. Dat heb ik overigens ook met rum, de eerste is anders als de... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Danny, Ook ik heb een t500 maar als je het echt goed wil doen koop je beter een Grainfather met helm want dan kan je stoken op vermogen. En dat heeft heel veel meerwaarde, kost alleen een paar ... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Niet jokken hè? Echt? Ik heb gisteren pas de kirsch verdund met kraanwater tot ongeveer 40% ik had helaas geen tijd om water te destilleren. Ga ik wel doen en Ik ben benieuwd hoeveel verschil dat maak... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Heb net de Grandfather uitgezet en ik ben sinds vanmorgen 11 uur de kirsch voor de 2e keer aan het overhalen op 25% vermogen en de temperatuur op de thermometer in de condensor heb ik lang rond de 82 ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe noteren jullie je recepten/maceraties? Uhmmm Kunnen we niet gewoon on-topic blijven aub? Word compleet geschift van de notificaties over opmerkingen hier die nergens over gaan. Doe dat in een of ander kletsforum aub. Zo die kan Jan in zij... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Ik ben volgens mij nog stoned van gisteravond. Zelfs een foutje corrigeren in een posting lukt me vandaag niet. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Kijk nou komen we ergens. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe noteren jullie je recepten/maceraties? Heel vaag ook als ik met een andere browser kijk zie ik hem niet staan. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Dat is leuk dat het toch gelukt is en zo snel. Veel plezier allemaal en ik houd me aanbevolen voor een tripje naar het Zuiden in de toekomst. Het Noorden boeit me niet zo. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe noteren jullie je recepten/maceraties? Het is niet anders voortaan gewoon beter opletten en dan gebeurt het toch. Heb me er maar bij neergelegd. Maar ik snap dat hele liken niet, ik wilde je reactie liken en ik zie niks verschijnen terwijl... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe noteren jullie je recepten/maceraties? Precies, het forum is ook een beetje mijn geheugen maar het is feitelijk allemaal niet zo moeilijk, als je het eenmaal door hebt en het is wat ik schreef, ik doe nooit 2 keer het zelfde. Dat vind ik z... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe noteren jullie je recepten/maceraties? Hahaha bedankt Nimrax maar de naam Lummel past wel. Ik liet net per ongeluk een zakje rietsuiker uit mijn handen vallen zo de gistton in die al voor de 3e keer staat te gisten op een zakje rumgist. Ma... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |