Forum antwoorden aangemaakt

RE: Moderatie nodig

Ding is dat wat er gebeurd echt Cool / supertof is daar doe ik niets aan af. Maar ik beweeg me ook weleens op wat andere fora en daar gaat het er wat "gestructureerder aan toe, en dat vind persoonlijk...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Show your (wo)mancave

Keurig opgeruimd en schoon. Sorry maar dit plaatje laat ik mijn vrouw niet zien.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: "Lucky-stook-tv-topic"

fuck Nimrax, zie hem nu terwijl de olie ( lullig drupje op het aanrecht) zijn werk doet. Alsof ik midden in zit! goed gecast weer!

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Time to make some moonshine!!

Ik heb om mijn buren te plagen een mannelijke purple in de achtertuin staan. Die bevrucht met 3miljoen stuifmeel moleculen per dag een halve kilometer rondom. Heeft mn buurvrouw hem platgespoten met r...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien?

Ik meen dat Pino een striprun weer bij zijn mash gooide. Zal ook wel moeten als je te weinig striprun hebt. Maar ik heb inmiddels 12,5 liter striprun verzameld van ongeveer 40% die ga ik morgen fijn...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ik zal jouw info nog eens goed doorlezen Lummel want morgen ga ik eerst een striprun doen en daarna een spiritrun van beide gestripte runs. Voor mij de eerste keer stoken met de Grainfather. Je hoe...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Dat is een klein voordeel, ik heb van die lange dobbers en ik heb zelfs al gauw 250 ml nodig. Hier is trouwens het filmpje van Jan.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ik heb een refractometer voor SG waarde en eentje voor % alcohol maar verkies toch nog steeds voor de zekerheid de dobbers. Ik vind het heel leuk om tijdens de run eens vlug te meten met de refractome...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

He Jan had al een filmpje over een refractometer ? Nou snap ik hem, zie alleen geen meerwaarde t.o.v. een dobber van € 8,- of mis ik wat?

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Moet je wel weten hoe zo'n ding werkt en waar je hem precies voor kunt gebruiken. Krijg je dan gelijk je percentage te zien of zo? Met een SG meter moet je delen door 7,4 al zijn daar de meningen ook ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Hij volgt wel exact de gebruiksaanwijzing maar het lijkt me ook veel te hoor.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Dat is zeker de moeite waard. Ben op dit moment de derde of 4 keer ( moeit ik nakijken op het kirschtopic) de vergisting van morellensap aan het stoken in de Grainfather. Ongelofelijk, van 6 a 7 %stoo...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

meten is weten. Zo belangrijk als je net begint. Na 3 jaar heb ik pas een paar maanden gelden ontdekt wat een vinometer is. Laat staan een refractometer.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ze is nog niet thuis maar heb wel zin om te proeven. Bedankt voor je bericht dat is gelezen, door mij althans, Helma is nog onderweg. Maar duurt niet lang meer

In forum Stookforum

9 jaar geleden

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 188 / 277