Forum antwoorden aangemaakt

RE: Time to make some moonshine!!

Helma komt zo thuis, de champagne kan open want Helma is officieel " adviseur zorgverzekeringen" geworden met een 8. De autoriteit financiële markten (AFM) zal trots op dr zijn. Een keiharde vergunn...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

ow, deze week een paling update. Ik hou je nog even in spanning. Helemaal warm van het vat, vers gerookt en vet en subliem van kwaliteit... Gisteren nog paling gegeten. € 60,- de kilo. De visboer ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Soms moet een distillaat rusten. Maar waar haal je dat geduld vandaan dan? Je weet toch, het leven is lijden!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen

Wordt echt spannend! Hahaha, Walt Disney voor ouwe zakken!

In forum Stooktips

9 jaar geleden

mooi, weet ik dat ook. kan daar niks mee mis gaan? Maar nogmaals, het heeft geen zin om met de t500 veel hoger dan 30% te gaan zitten als je met 5% stookwijn al 90 haalt. Ik heb het getest met 50% ond...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Stel je voor dat de ketel lekt raakt, kan niet zo maar niets verzinnen waardoor maar het kan gebeuren, maar alles wat je kan verzinnen kan gebeuren en zelfs nog veel meer. Maar stel, de elektricitei...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ben al bezig Nimrax, mogelijk zo met champagne en meld ik het. Anders blijft de champagne staan tot de volgende keer. Voor half 4 weet ik het!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Juist, en dat houdt in veiligheid voor alles ook al kost het 2 dubbeltjes meer. Uiterst relevant lijkt me voor het stookforum. Of willen we zien dat een lid van het forum zijn huis in de fik steekt, o...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Je hebt in theorie wel gelijk maar als je in de praktijk het verschil nauwelijks kunt proeven moet je niet altijd te moeilijk doen toch. Trouwens, welke voorloop met suiker? En dan nog, heb je wat sle...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Dat vind ik nou weer wat overdreven.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Jij hebt slagen gemaakt Jan. In lienden heeft een boer 250 kilo voor mij gereserveerd. Hij heeft 1500 kilo ( naar verwachting) prijs zal liggen tussen 0,30 en 0,35 maar wel 2e keus. De Ahold heeft moo...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik fietste laats in buurt van Lunteren en kwam ik ook langs een stalbrand ( nieuws niet gehaald) stond te kotsen. Wat een beesten en dan heb ik het niet over de varkens maar het gore tuig wat ze explo...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Kijk hier hebben we wat aan. Dus 250 kilo is ook te doen. Ben ik effe van de straat en geen investering van een slow juicer nodig, die er overigens toch wel komt want mijn vrouw wil er eentje.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg

Dat is een mooi experiment zeg.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Iedereen lijkt het wel! Bovendien gaat het nergens over. Effe terug mengen tot ver ( maar dat is mijn mening) onder de 40% ( liever onder de 30%) en opnieuw stoken. Heb trouwens ook wel eens op 50% t...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 189 / 277