Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Time to make some moonshine!! hahaha, maar dat is op zich niet zo gek toch? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Mocht je ECHT zo'n haast hebben dan heb ik hier nog wel een batch Double snake vodka star voor je staan, mag je komen ruilen voor een zakje andere turbogist en 6 kilo suiker. Deze heeft 11 dagen nodig... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Sowieso had ik de eerste keer met de T500 ook een slechte smaak. Misschien toch het apparaat niet goed vooraf schoon gemaakt. Maar dat heeft hij zichzelf nu gedaan. Kan je nog wel ergens op het forum... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Snelle griekse lunch met cous cous en Halloumi haas Dat begrijp ik dan ben je doodziek. Had ik na die die overdreven arrestatie op basis van de pasjeswet. Kots op die mentaliteit, was gewoon op weg naar het centraal station. Maar Amsterdam heeft een hi... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Snelle griekse lunch met cous cous en Halloumi haas begin ook honger te krijgen terwijl ik uurtje gelden nog bij de viskraam heb gestaan, Heb bij de groenteboer daarnaast een kilo gele madam Jeanette gekocht. Over peper gesproken. Gaat lekker de alcoho... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. maar ik hou wel goed rek.met de voorloop,hier letten ze daar niet zo op,ondanks dat is hier nog niemand ziek of dood gegaan,ik neem geen risico's ik heb deze week 40ltr gestookt wat maakt dan een ltr.... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Snelle griekse lunch met cous cous en Halloumi haas Ik hou sowieso niet meer van steden en Amsterdam al helemaal niet. Je kan er nog geen biertje s'nachts krijgen. Nee rotstad. Sorry! |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. Nou ja, als je lekker binnen bij de verwarming kan stoken op 1/20 graad nauwkeurig. Tja, veel beter wordt het niet. Charme, matig, maar ben blij dat ik de regen en kou niet meer in hoef. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Snelle griekse lunch met cous cous en Halloumi haas Jajaja, begin ook te kwijlen. Mooi he? Bestaat het nog? Laatste keer dat ik in dat riool was net na de invoering van de pasjeswet. Dronken, geen legitimatie dus werd een paar uurtjes ontnuchteren in d... |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. eend, ben er dol op. Maar of een halve liter weggooien niks uitmaakt voor jou doet niks af aan de vraag " hoeveel methanol zit er nou eigenlijk in onze producten?". Blind worden, fabels en feiten h... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. Chris, vooropgesteld dat ik slechts morellen en graan heb gestookt in de Grainfather dus kan alleen daarover mijn bevindingen geven. Maar op de Grainfather zit thermometer waar je aan de ene kant niks... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg Jawel hoor, als de boer bij ons een dubbeltje per kilo meer kan krijgen dan bij de groothandel dan verkoopt hij ze aan ons. Dan maar wat minder naar de groothandel. Voorlopig hangen ze nog aan de bo... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg Zit er overigens iemand in Hoogeveen ( als we toch mogelijk samen inkopen) voor een paar tientjes huur je een appelvreter met een capaciteit van 400 kilo per uur. Kijk dan kost het sap geen drol meer.... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg Ben me aan het oriënteren hoe dit aan te vliegen. Heb toch wel de neiging een slow juicer aan te schaffen. Sap is anders 1,50 de liter heb ik begrepen maar als je eigen tonnen hebt (en groot inkopen) ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Nimrax, kun jij hier geen inspriratie uithalen? Iets met Gijp z'n Appels 😉 Zal Nimrax wel helpen met de Deense film " Adam's apples". Een crimineel moet zijn leven beteren bij een idiote prieste... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |