Forum antwoorden aangemaakt

RE: Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg

Als het toch wat lastiger is dan gedacht dan ga ik ook niet wachten op die appels in september en kan hij mij gelijk 100 liter geperst leveren hij raakt de appels toch wel kwijt zei hij. Zijn dus 4 ...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Geperst zullen ze wel worden want kan ik ook bij de boer laten doen. 10 liter sap voor € 15,-. Ben ik ook van het gedoe af. Maar eigenlijk ben ik op zoek naar een handmatig soort slowjuicer. Ze besta...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Toch nog even, ik had 8 liter 100 procent gerekend of 16 liter 50 procent enz. Zit ik er dan zo naast? Nogmaals ik gebruik geen suiker,

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik weet nu ook al zeker dat dit gewoon heel erg gaat lukken! Je hebt wel 4 x zoveel sap als dat je Morellensap had, en dat sap bevat 2 keer zoveel suiker als de morellen. Ik heb dus zo'n vermoeden dat...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Geinig hè? Toen ik me een klein jaartje gelden heb aangemeld voor het forum wist ik echt niks buiten suiker vergisten. Er zijn van het begin nog wel ergens topics te vinden waarin ik bijna wanhopig we...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Dat heb ik met drank en wietolie hahaha. En met sex, ook dat nog. Als mijn 25 minnaressen op vakantie zijn kan ik ook een paniek aanval krijgen.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Hahaha, wat moeten mensen wel niet denken als dit lezen. De tonnen fruit en de liters vliegen ze om de oren. Sta je daar in de Duitse Aldi je flesje drank van € 6,50 te scoren. Hmmm zeggen ze dan tege...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Volgens mij had de boer het over minimaal 12% suiker. Maar kan me eigenlijk niet al te gek veel schelen want ben nu zelfs sap van morellen voor de 4e keer laten vergisten. Als je niet teveel suiker in...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Hoi Chris, ik ga er geen suiker bij doen. Heb in ieder geval 250 kg en dat zou 200 liter sap moeten opbrengen volgens de boer. Ben benieuwd. Het zou 8 liter superieure Calvados kunnen worden. Missch...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Calvados van appels uit de Betuwe € 0,35 per kg

Na rum, kirsch, wodka ga ik het laatste project van dit jaar doen, moet namelijk ook wel eens werken. Betuwse Calvados. Heb net 250 kg gekocht en ga daarvoor een fruitpers huren. rond 15 september zij...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: "Lucky-stook-tv-topic"

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: "Lucky-stook-tv-topic"

Nimrax, ik wacht op deze

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Nou het beste is er nu voor de 4e keer echt wel af. Smaak is praktisch weg alleen een vaal paars kleurtje is nog wat rest. Toch weer drie kilo suiker op het oude gist gegooid en met de Grainfather ( m...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Time to make some moonshine!!

Kijk!!! DAT is pas een klimaatkast! V 3.0!! whahaha Ik zet ze bij een raam en duw tuinslangen in de waterslotjes en hang de uiteinden uit het raam.... Maar erg creatief dit zo...! Top!! Hihihihi. D...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Hoi Jan, ik heb inderdaad heel veel cuts gemaakt. Hoeveel precies het allemaal wordt weet ik nog niet precies. Ik weet wel dat je met Grainfather heel nauwkeurig kan stoken ( en dat binnen in plaats v...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 191 / 277