Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) hahaha, kan ook maar moet ook wel eens werken hoor! Zal ik de t500 en Grainfather per weekend gaan verhuren? Gewoon € 100,- per weekend. Kan je met gemak 50 liter mee produceren dus een koopje. Ster... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ben weer aan het stoken, heb nu de t500 (turbogist die ik nog niet had afgemaakt) en de Grainfather met Krisch. Wat zal ik ervan zeggen, ik ruik de Kirsch op meters afstand. Nog beter als mijn alambie... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Nou ik zou hier flink ziek van zijn maar het kan niet anders dan dat het wat simpels is; is je stookwijn niet goed geklaard, ben je de kooksteentjes misschien vergeten? En inderdaad naar ringetjes kij... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb de grainfather met helm geprobeerd om kirsch te maken, en overigens weer uitgezet, maar ik wilde hem vandaag per se even testen. Tja wat kan ik zeggen, perfect! Mooie kirschsmaak en je kan veel... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik zal het zeker melden, ben nu grainfather aan leegstoken, was ik donderdagavond ( kan ook woensdag geweest zijn) mee begonnen maar ben nu het nu pas aan het afmaken op 90% vermogen ( thans temperatu... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik probeer ze allebei vandaag maar weet niet of dat lukt maar begin met de kirsch, |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! En? Hoe doet tie het? Ik ga zo mijn eerste stook grainfather met helm doen. Net zo spannend. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Hahaha, het mooiste vond ik nog de duif. We laten 40.000 varkens levend verbranden in dit land maar voor een arrogante duif wordt het verkeer stil gelegd, wat een land. Was weer een beste klux Nimrax.... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik zou willen dat ik ook een beetje technisch was. Overigens haalde ik net, gemeten bij 2 liter, stoken op vermogen ook 94%. Maar het duurt lang, zo lang pfff. Te lang voor mij. Dan maar de t500 en ge... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Grappig gemaakt met de kolom van de t500. Kan me voorstellen dat je ook wel wat hoger kunt halen met de controle over de vlam/hitte. Ben nu met Grainfather op vermogen aan het stoken. dus ook controle... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Hoi Lummel, Dat zijn geen fijne berichten, Gecondoleerd! Je hoeft niet thuis te zijn, als je een briefje ophangt mogen ze het neerzetten waar jij het wilt. je mag ook een briefje ophangen dat het... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) hehe, werken is leuk hoor ( ssstttt niet echt, er er gaat ook nog eens zoveel vrije tijd in zitten) maar ga nu 30 liter stookwijn ( turbo en 8 kilo suiker) in de Grainfather verstoken om morgen goed d... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Dat soort dingen gebeuren, de man was wel op leeftijd maar toch ging het allemaal snel. Ik doe gewoon een briefje op de deur en kan hij het gewoon neerzetten. Maar meestal komt hij rond vijven en dan ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Hoi Jan, ik zag het en heb net met spoed een ton stookwijn wodka en een ton kirsch overgeheveld. Moet ik net morgenvroeg weg en weet niet hoe laat ik thuis ben. Hopelijk kan ik morgen toch nog even s... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) @Lummel Ik heb je borrel binnen gekregen en hier mijn persoonlijke test. In de eerste instantie proefde ik wat gin-achtige smaak, na wat langer te ruiken rook ik de graan smaak, die heel goed waarneem... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |