Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Gooi je ook nog voorloop weg. Ik heb gisteren veiligheidshalve 50 millititer 10% van het totaal apart gehouden maar deze ruikt op zich goed, scherper als de middelloop maar niet slecht. vraag me af of... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Klopt maar wel gisteren hele lekkere groentesoep van gemaakt en vandaag van het restant van het vlees een grote pan spaghetti met verse tomaten uit eigen tuin. Heb ik ook wel weer eens zin in. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Ik denk als je zetmeel wil omzetten naar suikers, zeker de stap van 60 - 65° celcius niet moogt overslagen. Ook dat zei die man van wie ik het mout kocht. Als je geen Grainfather heb moet je het mi... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) voor mijn whyskey experimenten gebruik ik, 6 - 6,5 kg mout, kun je eens proberen is goed te doen in de grainfather. Ik heb 5 kilo gebruikt volgens een recept uit de Grainfather app. Zo kwam ik precie... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Mooi, ik kijk morgen lig nu te spacen ( iets teveel wietolie) , met een beetje mazzel heb je hem overmorgen. Plaats je je bevindingen? Oja, stuur hem 89% dus zo uit de t500 dus zel even versunnen. En ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Pino ik ben gestopt met dingen af te vragen. In dit geval kan je het wellicht verklaren dat ik teveel water heb gebruikt. Kan je nalezen, dat laat onverlet dat ik bij mijn 2e ton die ik eergisteren he... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Kijk, echt een kenner, goede wodka is moeilijk te vinden, ik had wel wat willen proeven !, als ik zover ben wil ik het graag van je leren Lummel. Hoe heb je gestookt ? Hoi Gompie, Hoe ik heb gest... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Vandaag wederom Wodka gestookt, 10 liter stookwijn in de T500 en ik haalde er er inderdaad ruim 5% uit. Maar de smaak, man man man daar kan geen commerciële wodka van rond de € 20,-/ € 25,- tegenop. E... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Probeer eens een stukje geplakte biefstuk van ze. Dan weet je hoe ver de voedingsmiddelenindustrie is. Ze kunnen zelfs stront goed laten smaken. Of je het in je lichaam wil is vers 2. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) De stock was enorm lekker maar had wel al het sap uit vlees gehaald. Maar dat sap is verrukkelijk, de zak was dus niet lek al schrok ik wel even" en morgen maken we een pan groetensoep waar die van om... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Ooh, Ok goede tip, niet aan gedacht, ik heb er nog eentje liggen die meekwam met de doos. Kom ik nu niet meer aan toe want de turbogist loopt nog Even door. Jammer. Daar had ik met de helm natuurlijk ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Oja geen wodka proeverij vandaag. Ik had vandaag mijn kolom schoon gemaakt speciaal voor de wodka maar de temperatuur werd gek, er was niks te sturen, ging alle kanten op, omlaag en omhoog, het appara... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Deze geef ik ook weg aan volk wat op visite komt en staat te pochen dat de drank zo goedkoop ( en lekker ) is in Duitsland. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Speciaal voor de gelegenheid een fles gekocht die qua prijs nooit van graan gemaak kan zijn. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Perzikenlikeur Geen idee, wat als je het wel met verse perziken had gedaan en geen blik? Daar weet vast iemand antwoord op! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |