Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker)

Inmiddels wacht ik nog op de koperen helm en condensor maar heb geen geduld meer. Ik heb nu 15 liter uitgemeten uit de eerste ton die ik met teveel water heb gemaakt en deze staat nu te verwarmen in e...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Dank je, ga zo een run doen van 10 liter. Ik heb de sg gemeten en ik denk dat in de ton 5% alcohol zit. Op zich ook logisch want ik had een rekenfout gemaakt in de receptuur. Teveel water gebruikt en ...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Dan is het probleem toch opgelost, gewoon goed spoelen anders kan je bij gebruik van sommige middelen een groene aanslag krijgen die je dus weer weg kan krijgen , volgens John, om een tijdje in de pur...

9 jaar geleden

Kijk dat zijn betere berichten. Gisteren gemeten en er zijn ruim 45 sg punten door het gist opgevreten en hij loopt nog. Zou tussen de 6 en 7 procent zijn als ik deel door 7,4. Maar nog even geduld i...

9 jaar geleden

ik heb 2 tonnen staan die exact het zelfde zijn gemaakt. Ik ga een beetje uit van een neutrale smaak en dan heb ik de vergelijking met de t500 en helm ook gelijk te pakken. Bovendien ben ik ongelofeli...

9 jaar geleden

Ja dat is waar, iedereen bekijkt het weer anders, we stoppen ermee anders wordt het net zo'n discussie als met roken vroeger, ziektes zijn nooit leuk om over te praten, het was ook niet de bedoeling o...

9 jaar geleden

Wat is HD ? Dat de condensor vol met koper groen zit is de reden waarom ik hem voor iedere stook helemaal schoonmaak, er komt altijd kopergroen uit, ook uit de alcohol koeler. Kopergroen valt onder de...

9 jaar geleden
RE: Recepten site voor Moonshine

Hahaha zag het. Ik zou eerder gaan voor de appeltaart moonshine

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: Wietolie, een gift van de goden!

Ik begrijp dat je van plan bent om een godendrank te maken die het beste van 2 werelden heeft. Ik denk dat de smaak van de olie ervoor te penetrant is. Maar mocht je tot iets goeds komen volg ik je ze...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Firewalker, geef moeders de vrouw eens een goede beurt, plantjes moet je voeden. Moet jij eens zien wat voor wereld er voor je opengaat. En natuurlijk welkom, hoe meer stokers hoe beter.

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Raymond dat heb ik Nimrax al gevraagd maar hij vraagt op dit moment teveel moonshine, we zitten in de fase dat we even om elkaar heen draaien, wie beweegt het eerst! En Teuntje maar ongeduldig zijn. ...

In forum Spirits

9 jaar geleden

En nu met de hond naar het bos maar zie mijn tonnetje wodka van gisteren eens lekker gezellig gaan.

In forum Spirits

9 jaar geleden

23 graden nu en het gist gaat erdoor. Weer still spiri want deze gaat volgens de meter bijna een procent meer geven dus dat wil ik vergelijken

In forum Spirits

9 jaar geleden

In forum Spirits

9 jaar geleden

Gaat perfect het koelen

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 195 / 277