Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Bedankt Nimrax, toch nog wat bereikt in het leven, even een traantje wegpinken. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Klopt indaad kan je het op het filter duwen . Deze was door de fabriek al geplaatst dus herkende het niet. Bedankt voor je snelle reactie, ga nu weer 5 kilo gerst malen, 90 minuten op 65 graden houden... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Goed man! Ben benieuwd hoe je echte mout wodka smaakt straks kan niet mislukken hoor! Ik heb de bestelling zo geplaatst dat ik hem ontvang op de dag nadat ik terugkom. Ik verwacht je helm vrijdag de ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Dan zat ik verkeerd te kijken naar de schaal. Ik ben benieuwd hoe de grafiek er over een paar dagen uitziet. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Hoi Jan, wanneer ben je terug kan niet wachten op te stoken met de helm. Moet nu noodgedwongen een vinometer bij de concurrent halen want die is natuurlijk weer gevallen en nu al onmisbaar. Volgend ja... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Ik heb heel veel filmpjes op internet gezien dat ze wietolie maken van wodka. Heb het ook een keer gedaan. Alleen moet je het dan heel lang laten staan en krijg je ook allemaal plantmateriaal mee. Daa... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Die Spike is grappig om te zien. Na toevoegen van de suiker bijna 75 punten omhoog en weer omlaag. Volgens de theorie zou een start sg wat 75 punten zakt ongeveer 10% zijn ( ruwe schatting dus zal bes... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Leuk dat op vermogen stoken ook bij jou gelukt is met de refluxkolom maar het wordt natuurlijk veel interessanter met de koperen helm. Ik heb een ketel op water/stoom die ik door het rumproject aardig... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ik mijn wodka, moet Jan wel terug zijn tegen die tijd anders heb ik geen helm. Heb er ook zin in. Maar toch een serieus advies, probeer het nog eens met de Grainfather zoals ik het gezegd heb dat ko... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Klopt hij loopt vanzelf naar de 100 graden en vanmorgen heb ik even de alcoholmeter in het restant gehangen en dat was 0. Dus als je het doet zoals ik het gedaan en gezien heb ben je bij 100 graden he... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Eerste heb je gelijk in, ik begon op 87 graden met vermogen 75% maar ik hoefde de temperatuur niet meer te verhogen. Hij loopt gewoon door met dit vermogen. Temperatuur verhogen deed ik de eerste k... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies en doe dat vermogen nou eens stapje voor beetje terug. en meet gewoon op die 25 graden zoveel verschil maakt het niet. bij mij kwam het er overigens 23 graden uit. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Dan doe je echt iets verkeerd. Nogmaals ik begon op 87 graden en 75% vermogen en temp tussen de 65 en 70 en toen liep tie. Net zo hard als de t500. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies dat laatste heb ik nooit geprobeerd maar als je het echt wilt weten zet je hem terug op de normale temperatuurregeling want nu loeit tie door. Begin dan eens opnieuw op 87 en 75%. komt er niks uit... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Die 90 was te warm dus gaat nu te hard. Terug naar 87/88/89 en vermogen 75%. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |