Forum antwoorden aangemaakt

RE: Grainfather assembleren voor Dummies

ik bedoel, laat hem terug zakken naar 89 graden en begin opnieuw op 75% vermogen en koelwater tussen 65 en 70. Dan hoef je er niet meer naar te kijken en loop tie door. Al begrijp ik dat je wil spelen...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Dat zal mogelijk ietsje te hard gaan. Maar ben benieuwd.

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Dat vraag ik me ook af. Ik ben dus niet technisch maar met 75% vermogen van 2000 watt ( grainfather) haal ik betere resultaten dan de t500 continu 1800 watt. Kan je stellen dat 75% vermogen van 2000 w...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

lees verkeerd, bij mij liep de alcohol al bij 87 dus het ligt aan het vermogen. Iets omhoog.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

zo deed ik het ook, vermogen 75% koelwater tussen de 65 en 70.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Volgens mij begint tie bij 87 graden. Ben benieuwd en dan naar 75% vermogen. Vanuit daar spelen met vermogen en koelwater.

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Wietolie, een gift van de goden!

ik lever sinds kort zelf gestookte alcohol aan een vriend die het gebruikt om wietolie van te maken. in ruil voor de alcohol krijg ik er wietolie voor terug, nu ben ikzelf begonnen met het gebruiken v...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ...

Nee helaas, Nimrax beloofde van alles maar de palingboer had alleen maar diepvries. Teuntje en ik wachten nu op de vangst uit zijn eigen fuiken. Hebben ze nu ook al " code geel" in Roemenië bedacht?...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ...

Hier mijn boerenfox, toen we bij Nimrax waren dacht hij " ha eten" normaal eet hij er 3 per dag. Maar ze vochten dapper terug en toen hebben we hem maar een kilo gerookte paling gegeven. Locatie is...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Jongens na alle stookavonturen met de Grainfather heb ik nu de eerste ton aan het gisten. 5 kilo gemout gerst gebruikt die ik op de gok heb gemalen in een schrootmolen en dat is wonderwel gelukt. Volg...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

En wiet is verboden, 800 miljoen mensen gebruiken het wereldwijd en nog nooit een dode gemeld. Van de mensen die chemotherapie gebruiken geneest 2,5 % ( zeggen ze) de rest crepeert. Maar wiet onderz...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Bedankt Chris, heb net gemeten en er zou potentieel 5% te halen zijn. Beetje weinig op 5 kilo gemout gerst maar laat eens het waterslot maar eens gaan lopen. Das belangrijker. Ik had me ook verkeke...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

En niet letten op de zooi we zijn hier toch geen wijvenWaar die koeling op staat is de t500 die zou eigenlijk op de Grainfather moeten staan maar dit is handiger. Nu wachten of het echte wonder gaat g...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Mijn mams zei ooit: Als ze kanker bestralen en je overleeft dat, is dat niet dankzij die chemo maar ondanks de chemo therapie. Wisten jullie al dat een chemokuur de farmaceut over de 10.000 euro oplev...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Joh die kankerindustrie is fraude waar je beroerd van wordt. Criminelen zijn het. Waarom is ie er nog nooit iemand op het idee gekomen om de chemotherapie pas te betalen als het werkt. No cure no pay....

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 198 / 277