Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Lummel Als je de rosbief gaat berijden doe hem dan in de binnen mantel met rooster, zodat hij niet op de boden komt anders smelt de zak door. Bedankt voor de tip dat had me inderdaad zo maar kunnen... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies A man's gotta do what a man's gotta do. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies De 3 kinderen gaan wel mee naar Benidorm, dus volle bak tijdens de reis. Mijn schoonouders hebben een appartement aan het strand. Vroeger gingen we daar met zn allen in maar de kinderen worden groot, ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ik gun het geen enkel dier maar die vader en moeder zijn rijp voor de vivisectie. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies En wat een paard van een wijf heeft tie, en je kind zo schaamteloos exploiteren. Heb je nog grotere shit? Heb er bijna zin in. Wat een zooi. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Nou Jan en alles wat op de camping en weet ik veel waar zit te recreëren, effies deze om in de stemming te komen 😉 Sorry Nimrax, heb even naar die mooie lipjes van de stewardessen gekeken en ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Hahaha 🙂 Die kan zo op die facebookpagina van "jezus wat slecht" hahaha Dit jaar geen camping, de kinderen gaan in het appartement van mn schoonouders en wij hebben zelf een hotelletje geboekt. Vo... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Haha ja Raymond kan je daar ook wel iets van leren hoor! We zijn de auto aan het inpakken, morgen heel vroeg vertrekken we, rond 05.00. Dan 1200 km naar montpellier, dag erna nog maar 800 naar Benid... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Heb jij een tilt, dan wacht ik even op jou ervaringen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ben jij niet op vakantie? Zei hij inderdaad, slowcooking! Of hij het merk kende waag ik te betwijfelen maar zei dat ik een apparaat had gekocht om bier te brouwen dat regelbaar is van 20 graden tot 10... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Nee geen suiker, proef je terug. Het is echt die melasse smaak die de rum maakt. Ik heb inmiddels 100 liter vergist dus weet het verschil een beetje. Maar is 10 liter teveel om tot 15% te komen? Ik de... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Pino zei " njet" maar ben lui. Is 10 liter teveel om 15% te halen of niet. Dat is het criterium. Anders ben ik suiker/melasse aan het verkloten. Naast lui ben ik ook gierig. dat zijn al 2 hoofdzondes ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies In water van de grainfather dus voor wie dat niet heeft begrepen |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ben weer aan het stoken met de grainfather maar dan met 2 graden verspingen per keer. De eerste 2,5liter is er al weer. Zo vaak hoef de temperatuur ook niet verschuiven. Doel temperatuur is nu 91 grad... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ik heb ook net gistonnen schoon gemaakt voor 20 liter melasse. weet nog niet of ik daar 3 tonnen voor ga nemen of 2. Heb maar 2 zakjes gist maar dat is het probleem niet. De zakjes gist gaan tot 15%... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |