Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ok laatste 100 milliliter gemeten de batch, gezakt tot 87% maar heb hem er ook wel doorheen gejast. De hele 5 liter zal denk ik iets boven de 90 procent uitkomen. Kortom, de reflux valt niet stil zola... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies ik ook, even afkoelen. duurt overigens lang, gooi even een ringetje en klemmen rond de weckflessen en dan de vriezer in. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Klaar, temp 97 graden, doel was 100 graden maar zover is het niet gekomen want de alcohol was op. Nou hebben we slagen gemaakt vandaag of niet? Heb ruim 5 liter alcohol uit 25 liter stookwijn. He... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Viel inderdaad stil, klikje hoorde ik, nu 96 graden stookwijn gezet en target temp 99 en loopt weer als een speer |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ja en veel minder water heel bijzonder. Nu hoor ik weer een klik, dan gaat hij langzaam verder maar ik geeft weer een graadje gas. Temp stookwijn 95 doel 98 en bijna 5 liter binnen . Alleen nog maa... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ga nu naar de 4 liter maar kan nog niet meten omdat de alcohol te warm is. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Heb je dan geruime tijd op dezelfde temp getest of de alcohol blijft lopen? Bij 91 C bv Wat bedoel je met dat je het ziet op de temperatuurmeter van de T500? Degeen die het koelwater meet? Temperatu... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies nog iets bijzonders, Volgens mij slaat het apparaat 2 graden voor het bereiken van de 95 graden uit, althans je hoort een klik en de schakel in de voet gaan knipperen. Hup met i phone er een graadje b... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Thans stookwijn in de ketel 92 graden, doel temperatuur 95 graden en de alcohol loopt als een gek. Nu op de helft en de eerste is 2,5 liter is binnen. Kan alleen nog niet meten want de alcohol is nog... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Fout de alcohol begon te lopen bij de temperatuur van de stookwijn op 89 graden. Thans is de stookwijn 91 graden en target temperatuur 3 graden hoger. Dat houdt het apparaat lekker aan de gang. Maa... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ok, eerste vraag, op hoeveel graden begon de alcohol te lopen? 2e vraag stopt de alcohol met lopen als de ketel uitslaat of was het zo als Betweter, ikke dus heb beweerd, derde vraag wat is het alcoh... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Tja tja tja, wat zal ik ervan zeggen. De naam Betweter is vrij toch? Even verder met testen. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies 72 graden is de stookwijn nu. Ga jij millionaire worden Jan? Over 18 graden ga ik meten. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ingesteld op 90 graden en dan steeds een graad hoger. Ben benieuwd |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies We weten het zo, de ketel staat aan. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |