Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Wie zegt dat de reflux instort op 99 graden. Is dat een natuurkundige wet? Ik ga het proberen en dan weten we het. Ik zou er geen weddenschap op durven afsluiten. Hij zal er veel langer over dat geloo... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Weet je wat ik ga het nu proberen. Ik heb nog stookwijn staan en gooi hem in de Grainfather. Als dat lukt kan je naar de beurs dat weet ik zeker. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Maar goed, of je nou met 2000 wat stookt of 20.000 watt hoger als 100 graden kom je niet toch? Een leukere zou zijn om de reflux eens te testen op 99 of 98 graden. Misschien haal je er wel een hoger... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ach ja dat had ik nog niet gezien 30 liter inhoud, mooi Meer dan 2000 watt kan je niet geven, grainfather is zelf 2000 watt Mss als ik braaf ben komt de kerstman eens langs met zo'n leuk cadeautje... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Jan jij gaat binnenlopen met dat ding. Maar nog even over het wattage voor de reflux reflux, ik ben niet technisch maar weet wel van de middelbare school dat water niet verder komt dan 100 graden dus ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Dat laatste kan ik nu niet testen maar ik denk dat je door iedere keer een graadje erbij te zetten als je de stroom alcohol ziet opdrogen je de flow goed aan de gang kunt houden. Is een inschatting, w... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies John dat laatste heb ik niet getest want ik moet nog de helm en condensor krijgen maar die kan je nu per graad afstellen. Dat is toch wel een verdomd interessante mogelijkheid t.o.v. de t500 en de oud... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ik denk dat ik vandaag toe kom om voor de eerste keer stookwijn te gaan maken van graan ik moet alleen nog de molen inelkaar zetten om te malen. Daar gaan we weer. Pfffff. Heb gisteren ook veel ti... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Eerst nog even een kopje koffie en da ga ik weer spelen. Polderstoker, best prijzig in de aanschaf maar als je ziet wat je er allemaal mee kan dan valt het nog wel mee. Ik heb naar alle recepten gekek... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Overigens Jan hangt de binnenketel niet op het plastic maar gewoon op de bovenkant kijk maar naar de foto. Ik denk dat je een goede kandidaat hebt gevonden voor het je filmpje, Raymond en Nimrax kan h... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Je hebt gelijk, door het verwarmen van het water zat de ring nog wel vast maar na een klein rukje liet hij los, heel stevig plastic. Ik durfde het niet aan om er vanmiddag aan te rukken zo vast zat he... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Oke, wie kan een duidelijk nederlands filmpje maken? Dan kun je wat verdienen ? het zal zeker een grote toegevoegde waarde hebben in nederland en belgie! Ga jij eerst eens lekker op vakantie. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Een actueel uitlegfilmpje is echt geen overbodige luxe. Zeker als je een product krijgt geleverd wat anders is dan op de talloze filmpjes. Dan denk je " hoe kan dat nou". Maar nou weet iedereen het. D... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Die schakelaar zit er omdat het vroeger handmatig moest met de oude controlbox. Nu moet hij op auto of neutraal staan, weet niet meer. Geen auto of neutraal, gewoon aan. Net zoals je de t500 aanzet.... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies De ketel is nu te heet dus kan niet kijken maar zal morgen foto's nemen van de ketel want er zijn toch best wel zaken anders dan in de filmpjes en gebruiksaanwijzing. Nergens heb ik kunnen vinden dat ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |